۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۴۷۶۰۵۶
به مناسبت دهه فجر برگزار می شود؛

مسابقه بزرگ کتابخوانی با موضوع نماز در قم/ نام نویسی بیش از 13 هزار نفر در مسابقه

دبیر برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی با موضوع نماز از استقبال بی نظیر مخاطبان برای شرکت در مسابقه بزرگ کتابخوانی با موضوع نماز خبر داد و گفت: مسابقه بزرگ کتابخوانی با موضوع نماز در استان قم برگزار می شود؛ بیش از 13 هزار نفر در این مسابقه نام نویسی و 13 هزار جلد کتاب تا کنون توزیع شده است.
مسابقه کتابخوانی نماز

سید محمد صالح نژاد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی با موضوع نماز خبر داد و گفت: مسابقه بزرگ کتابخوانی با موضوع نماز به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در قم برگزار می شود.

وی اظهار داشت: این مسابقه کتابخوانی از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم و با همکاری ستاد اقامه نماز، نهاد کتابخانه های عمومی، شهرداری، صدا و سیما، مؤسسه مالی و اعتباری کوثر و دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم برگزار می شود.

دبیر برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی نماز افزود: جوایز این مسابقه شامل 22 کمک هزینه عتبات عالیات به مبلغ 10 میلیون ریال به هر نفر، 22 کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به مبلغ سه میلیون ریال به هر نفر، 22 قطعه ربع سکه بهار آزادی و جوایز ارزنده دیگر است.

مسؤول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم تأکید کرد: جایزه ویژه مسابقه بزرگ کتابخوانی با موضوع نماز، یک دستگاه خودروی پراید است.

وی این مسابقه را در نوع خود بی نظیر دانست و گفت: مسابقه بزرگ کتابخوانی با موضوع نماز، دو هدف مهم ترویج نماز و کتابخوانی را برای مخاطبان به همراه دارد؛ نام این کتاب ثانیه های انس، نوشته رضا اخوی است.

صالح نژاد با اشاره به استقبال گسترده از مسابقه کتابخوانی، تصریح کرد: از ابتدای نام نویسی تا به امروز، 13 هزار کتاب توزیع شده است و علاقه مندان برای دریافت فایل (pdf) این کتاب می توانند به نشانی اینترنتی www.qom.oghaf.ir مراجعه کنند.

زمان نام نویسی در این مسابقه تا 10 بهمن و مکان های نام نویسی و تحویل کتاب در کلیه ادارات دولتی، کانون های فرهنگی مساجد، امامزادگان استان قم و مصلاهای نماز جمعه استان قم اعلام شده است.

مسؤول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم در پایان گفت: زمان برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی با موضوع نماز 9صبح جمعه، 15 بهمن 1395 و مکان آن در مصلای نماز جمعه قم خواهد بود./840/ت302/ج

ارسال نظرات