۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۴۷۵۸۷۰
مدیر کل تبلیغ حوزه های علمیه خواهران کشور خبر داد؛

برگزاری دوره آموزشی تعالی اساتید بسیجی حوزه های علمیه خواهران

مدیر کل تبلیغ حوزه های علمیه خواهران کشور از برگزاری دوره آموزشی تعالی اساتید بسیجی حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور با حضور بیش از 400 نفر از اساتید برتر حوزه های علمیه سراسر کشور در مشهد مقدس خبر داد.
سازمان بسیج طلاب

حجت الاسلام عباس اسکندری در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به برگزاری دوره آموزشی تعالی اساتید بسیجی حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور، عنوان کرد: این دوره با هدف تأمین کادر مربیگری حوزه های علمیه خواهران کشور و هم چنین تأمین مبلغان توانمند برای نقش آفرینی در شبکه های علمی، آموزشی و تربیتی بسیج برگزار می شود.

وی افزود: این دوره در 11 محور برگزار می شود که حجاب و عفاف، سبک زندگی اسلامی، اقتصاد مقاومتی، بصیرت افزایی، جمعیت، روایتگری جبهه، شهدا و انقلاب اسلامی و هم چنین فضای مجازی و رسانه، از مهم‌ترین این محورها به شمار می روند.

مدیر کل تبلیغ حوزه های علمیه خواهران کشور هم چنین تصریح کرد: در این دوره که از 6 تا 9 بهمن ماه در اردوگاه فرهنگی تربیتی امامت مشهد برگزار می شود، بیش از 400 نفر از اساتید برتر حوزه های علمیه سراسر کشور، جامعة الزهرا و خراسان، حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به برنامه های تدارک دیده شده در این دوره، خاطرنشان کرد: حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور، حجت الاسلام والمسلمین محمدی شاهرودی رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون و حجت الاسلام اسکندری معاون تبلیغی فرهنگی حوزه های علمیه خواهران کشور، از سخنرانان افتتاحیه این دوره خواهند بود.

حجت الاسلام اسکندری افزود: در بحث بصیرت سیاسی و اجتماعی، حجج اسلام دکتر ارسطا موضوع ولایت فقیه، دکتر بهروزی لک؛ استعمار ستیزی، دکتر مسعودی؛ جنگ نرم با رویکرد مفاهیم دینی، دکتر فرزانه؛ جنگ نرم(شبکه های اجتماعی و موبایلی) و دکتر مهاجرنیا؛ نقش سیاسی اجتماعی روحانیت را تبیین خواهند کرد.

وی هم چنین یادآور شد: در بحث سبک زندگی اسلامی و خانواده، حجج اسلام دکتر سالاری فر؛ موضوع خانواده سالم، دکتر تبرائی؛ ازدواج، دکتر اوروئی مشهدی؛ آسیب شناسی خانواده با رویکردها و راهکارها را بحث خواهند کرد، و در بخش حجاب و عفاف، حجت الاسلام بهجت پور به ارائه موضوع با عنوان حجاب و عفاف در آیات قرآن خواهد پرداخت و دکتر اختری؛ موضوع حجاب و عفاف از نگاه علوم پزشکی، دکتر رودگر؛ قانون مندی حجاب و عفاف و حجج اسلام دکتر عدالت؛ حجاب در ادیان ابراهیمی و غیر ابراهیمی و دکتر فرزانه؛ فضای مجازی محملی برای تلاش دشمن برای آسیب به مبحث حجاب را تبیین می نمایند.

مدیر کل تبلیغ حوزه های علمیه خواهران کشوردر پایان خاطرنشان کرد: کارگاه آموزشی حجاب و عفاف از نگرش دیگر، از برنامه های جنبی این همایش است که توسط حجت الاسلام دکتر دعایی تبیین می شود./872/ت302/س

ارسال نظرات