۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۹
کد خبر: ۴۷۵۷۳۹

مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی در مسجد قبای مشهد برگزار شد

مراسم بزرگداشت رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر امروز از سوی حزب اعتدال و توسعه در خراسان رضوی و با حضور اقشار مختلف مردم، فعالان سیاسی و علمای شیعه و اهل سنت در محل مسجد قبای مشهد برگزار شد.
مولوی محمدحسین رزم ‌آرا آیت الله هاشمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، مراسم بزرگداشت رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، عصر دوشنبه از سوی حزب اعتدال و توسعه در خراسان رضوی و با حضور اقشار مختلف مردم، فعالان سیاسی و علمای شیعه و اهل سنت در محل مسجد قبای مشهد برگزار شد.

مولوی محمدحسین رزم آرا، امام جمعه اهل سنت مسجد الفاروق مشهد در ابتدای این مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن کریم، به بیان سخنانی در تمجید شخصیت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی پرداخت و گفت: شاید بعد از ارتحال حضرت امام(ره) و دیگر بزرگانی که هستی شان را فدای آزادی ملت کردند، بزرگ ترین ضایعه ای که متوجه این امت شد، ضایعه جبران ناپذیر رحلت آیت الله هاشمی بود که همه را در فراق یار دیرین امام و رهبر معظم انقلاب نشاند.  

وی خاطرنشان کرد: ایشان از جمله شخصیت هایی بود که هستی خود را عمری در طبق اخلاص نهاد و برای آزادی و رهایی ملت از جور طاغوت، به پیروی از همه پیامبران گام در راه حق نهاد و از هیچ کوششی فروگذار نکرد.

در ادامه این مراسم، که با حضور فائزه هاشمی رفسنجانی دختر رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد، آیت الله احمدی شاهرودی، عضو مجلس خبرگان رهبری و حجت الاسلام ناصر نقویان طی سخنانی به تبیین ابعاد شخصیتی مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی پرداختند.

گفتنی است، در پایان این مراسم جمعی از آتش نشانان فداکار مشهد مقدس به نمایندگی از همکاران خود در این مراسم شرکت کردند و حاضران این مراسم به پاس جان فشانی های این قشر در حادثه ساختمان پلاسکو تهران، از آن ها تقدیر به عمل آوردند./820/203/ب2

ارسال نظرات