۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۷۵۳۷۴
امام جمعه ویس:

نقطه اتکای آمریکا و رؤسای آن صهیونیسم است

امام جمعه ویس با بیان اینکه همه رؤسای جمهور آمریکا مورد حمایت صهیونیسم قرار دارند، گفت: نقطه اتکای آمریکا و رؤسای آن صهیونیست ها است.
بیت المقدس

حجت الاسلام محمد علی آفرین، امام جمعه ویس، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به آغاز ریاست جمهوری ترامپ گفت: شعارهای تبلیغاتی ترامپ از جمله انتقال سفارت آمریکا به قدس برای شادی صهیونیست ها است و همگان بر رویکرد همیشگی آمریکا و رؤسای جمهور آن در حمایت از رژیم غاصب آگاهی دارند.

امام جمعه ویس با بیان اینکه همه رؤسای جمهور آمریکا مورد حمایت صهیونیسم قرار دارند، افزود: نقطه اتکای آمریکا و رؤسای آن صهیونیست ها است.

رییس شورای فرهنگ عمومی ویس ابراز داشت: تحقق اهداف آمریکا در گرو اقدامات و جنایت های رژیم اشغالگر قدس در نقاط مختلف جهان به ویژه سرزمین های اشغالی است.

حجت الاسلام آفرین اظهار داشت: مسلمانان جهان در برابر انتقال سفارت آمریکا به قدس ساکت نخواهند ماند و در صورت انجام پاسخ در خور شأنی به ترامپ و صهیونیست ها خواهند داد.

وی در پایان ابراز امیداوری کرد تا رزمندگان اسلام در سراسر کشورهای اسلامی که مورد حمله دشمنان اسلام قرار گرفته اند، مورد نصرت و یاری خداوند قرار گیرند./303/9456/ب1

ارسال نظرات