۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۴۷۵۳۲۲
معاون فرهنگی حوزه خواهران لرستان خبر داد؛

برگزاری کارگاه آموزشی تبلیغ در فضای مجازی ویژه طلاب خواهر استان لرستان

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان از برگزاری دوره آموزشی ویژه طلاب خبر داد و گفت: این دوره آموزشی با محوریت تبلیغ در فضای مجازی برگزار می شود.
کارگاه آموزشی

سمیه عزیزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: دوره آموزشی تبلیغ در فضای مجازی ویژه طلاب خواهر لرستان در مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه کارگاه های آموزشی با محوریت تبلیغ در فضای مجازی هفتم بهمن ماه جاری برگزار می شود، افزود: در این دوره ها  اصول و فنون تبلیغ مؤثر در حوزه فضای مجازی ارائه می شود.

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان بیان داشت: این دوره های آموزشی با هدف ارتقای توانایی تبلیغی طلاب و آشنایی آنان با شیوه های اثرگذار تبلیغ در فضای مجازی برگزار می شود.

وی با اشاره به حضور اساتید برجسته حوزه علمیه خواهران در برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه طلاب، بیان داشت: ارائه روشهای نوین و پرداختن به علم و آگاهی لازم طلبه برای فعالیت در عرصه تبلیغ از محورهای مهم برگزاری دوره های آموزشی است.

عزیزی یادآور شد: در این دوره آموزشی طلاب خواهر با شرکت در کارگاه ها، آموزشهای کاربردی را با محوریت آموزش سامانه های کوثرنت، کوثربلاگ و فعالیت های وبلاگ نویسی فرا می گیرند.

وی تبلیغ اثرگذار طلاب در فضای مجازی و تبدیل کردن تهدیدها به فرصت، استفاده صحیح از فضای مجازی و پاسخگویی به نیاز مخاطبان را از دیگر عناوینی دانست که در این کارگاه ها به آن پرداخته می شود.

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان با اشاره به گسترش شبکه های اجتماعی و فضای مجازی و همچنین افزایش روزافزون مخاطبان این شبکه ها، اظهار داشت: فعالیت تبلیغی مبلغان در این عرصه امری انکارناپذیر است.

وی بیان داشت: حضور اثرگذار مبلغان در این فضاها نیاز به آمورشهای کاربردی و مؤثر دارد و در این راستا با برگزاری کلاسهای آموزشی تلاش می شود فعالیت تبلیغی طلاب هدفمند و منسجم شود./9459/302/ب2

ارسال نظرات