۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۱
کد خبر: ۴۷۵۲۱۹

سومین جشنواره جبهه مجازی حوزه ایثار و شهادت فراخوان داد

سومین جشنواره جبهه مجازی حوزه ایثار و شهادت به مناسبت 22 اسفند« روز بزرگداشت شهدا» و با هدف توسعه، ترویج و نهادینه نمودن فرهنگ ایثار و شهادت، برگزار می شود.
جشنواره جبهه مجازی حوزه ایثار و شهادت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سومین جشنواره جبهه مجازی حوزه ایثار و شهادت به منظور گامی نو در زنده نگه داشتن یاد شهیدان و حفظ و تقویت شأن و جایگاه الگوهای عینی عرصه ایثار و شهادت و نیز حمایت از سربازان اندیشمند در حوزه فضای دیجیتال و اینترنت و توانمندسازی فردی و جمعی، برگزار می شود.

ترویج و تحکیم فرهنگ پایداری و ایثار و شهادت، زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا، ایجاد بستر مناسب برای بروز خلاقیت های فرهنگی و رسانه ای در جبهه مقاومت و جنگ نرم، تلاش برای حفظ دستاوردهای ایثار و شهادت، حمایت از تولید آثار فرهنگی رسانه ای در جهت اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت، تجلیل از فعالان و افسران جنگ نرم در مقابله با دشمن و شناسایی و حمایت از  عوامل تقویت کننده فرهنگ رسانه های جهاد، ایثار و شهادت از اهداف این جشنواره است.

ثبت نام و دریافت آثار شرکت کنندگان در این همایش، ‌از اول بهمن ماه آغاز شده و شرکت کنندگان تا 17 بهمن فرصت دارند تا آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند.

گفتنی است، افتتاح نمایشگاه از آثار برگزیده در کانالهای تلگرامی و صفحات اینستاگرام در 15 اسفند ماه و مراسم جشنواره و اهدای جوایز و تکریم 16 اسفندماه برگزار می شود./872/ت303/ج1

 

ارسال نظرات