۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۴۷۴۷۴۴
وزیر کشور:

بانوان نقش بسزایی در تحقق اقتصاد مقاومتی دارند

وزیر کشور با اشاره به ظرفیت عظیم بانوان در تحقق اقتصاد مقاومتی، گفت: باید دولت زمینه لازم برای استفاده از این ظرفیت را فراهم کند.
وزیر کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، عبدالرضا رحمانی‌ فضلی، وزیر کشور صبح امروز به استان لرستان با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: این سفر یک روزه با محوریت شرکت در نشست هم اندیشی بانوان در اقتصاد مقاومتی و نشست اقتصاد مقاومتی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه برای نخستین ‌بار در استان لرستان جلسه مشترکی با بانوان فعال در حوزه اقتصاد برگزار می‌شود، افزود: تلاش می سود از ظرفیت بانوان در زمینه اقتصاد مقاومتی استفاده شود.

وزیر کشور با اشاره به اینکه بانوان نقش ویژه‌ای در حوزه تولید دارند، بیان داشت: دولت باید با مساعدت و همکاری زمینه لازم برای استفاده از ظرفیت بانوان در عرصه اقتصاد مقاومتی را فراهم کند.

وی در ادامه با اشاره به حضور در جلسه اقتصاد مقاومتی در خرم آباد، خاطرنشان کرد: در این نشست به اقداماتی که تاکنون صورت گرفته است، پرداخته می شود.

رحمانی فضلی یادآور شد: در جلسه اقتصاد مقاومتی استان لرستان با حضور فعالان حوزه تولید و اقتصاد اقدامات، مشکلات و مسائلی که در حوزه اقتصادی صورت گرفته است، مطرح خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بهره‌برداری از ایستگاه پمپاژ شرکت کشت و صنعت لرستان از دیگر برنامه های این سفر است، خاطرنشان کرد:  مجتمع کشت و صنعت استان در راستای صرفه جویی در مصرف آب، راندمان و کیفیت بالای تولید محصول، نمونه بارزی از اجرای طرحهای اقتصاد مقاومتی است.

گفتنی است، ایستگاه پمپاژ و آبیاری تحت فشار کشت و صنعت استان لرستان با صرف ۸۰ میلیارد ریال هزینه احداث شده است و ۵۰۰ هکتار از زمینهای کشت و صنعت خرم‌آباد را تحت پوشش قرار می‌دهد./9459/202/ب2

ارسال نظرات