۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۴۷۴۵۴۶
امام جمعه امیدیه:

سرکوب نهضت مردم بحرین تأثیری در مقاومت آنها ندارد

امام جمعه امیدیه با اشاره به این که اقدامات سرکوب گرانه در برابر نهضت مردم بحرین هیچ تأثیری در روند مقاومت ندارد، گفت: به یقین این اقدامات سبب رشد و بالندگی بیشتر انقلاب مردم بحرین خواهد شد و دیگر جوان های این کشور به حقیقت خواهند رسید و در این مسیر قدم برخواهند داشت.
امام جمعه امیدیه، حجت الاسلام علیزاده

حجت الاسلام مهدی علیزاده، امام جمعه امیدیه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به بیداری اسلامی ایجاد شده در کشورهای منطقه و رشد روز افزون آن در میان مردم، ابراز داشت: شعاع این بیداری ادامه خواهد داشت و بحرین یکی از کشورهایی است که به این سمت و سو گرایش پیدا کرده است.

وی با بیان این که جوانان انقلابی و شیعیان بحرین بپا خواستند و مسأله خواسته به حق خود را بیان کردند، اظهار داشت: خواسته آنها تغییر حکومت شاهنشاهی و شیخوخیت آل خلیفه است تا از این طریق به سمت و سوی سعادت حرکت کنند.

این مقام مسؤول تصریح کرد: متاسفانه آل خلیفه که اصالتا سعودی و ربطی به کشور بحرین ندارد حکومت را به دست گرفته و با حمایت آل سعود مردم بحرین را سرکوب می کند؛ آمریکا و رژیم صهیونیستی از کشور عربستان سعودی نیز حمایت می کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی امیدیه با اشاره به این که در برابر سرکوب‌گری ها مقاومت ثمربخش ترین اقدام است، ادامه داد: بنا به گفته رهبرمعظم انقلاب هرکجا که انقلابی عمل کردیم موفق شدیم.

امام جمعه امیدیه افزود: مردم ایران بدون داشتن سلاح و با دست خالی و مشت های گره کرده یک ژاندارم منطقه مسلح را ساقط کردند، که این یکی از موفقیت های انقلاب اسلامی و درسی برای همه آزادگان است.

حجت الاسلام علیزاده با اشاره به این که اقدامات سرکوب گرانه در برابر نهضت مردم بحرین هیچ تأثیری در روند آن ندارد، تأکید کرد: به یقین این اقدامات سبب رشد و بالندگی بیشتر انقلاب مردم بحرین خواهد شد و دیگر جوان های این کشور به حقیقت خواهند رسید و در این مسیر قدم برخواهند داشت.

وی با هشدار این که جوانان بحرینی نسبت به مکر و فریب های دشمن هوشیار و در این راه با عمل به آیه «ان تنصرالله ینصرکم» به یقین پیروز خواهند شد، گفت: کشوری مثل آمریکا که خود را داعیه دار حقوق بشر می داند اما از چنین اقدامات سرکوبگرانه حمایت می کند؛ چراکه دموکراسی را تنها در جهت منافع خود بکار می گیرند.

گفتنی است، رژیم آل خلیفه 3 جوان شیعی را به دلیل مقابله با سرکوبگری های رژیم حاکم به اعدام محکوم و حکم آنها را اجرا کرد که در این باره برخی علمای بحرینی سه روز عزای عمومی اعلام کردند و احزاب و گروه های سیاسی خواستار تظاهرات گسترده شدند./303/9453/ب1

ارسال نظرات