۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۷
کد خبر: ۴۷۴۴۹۷

کنگره شعر فاطمی در همدان برگزار می شود

حجت الاسلام دشتکی گفت: دشمن با ایجاد مسائل خرافی به دنبال انحراف در مجالس و مناسبت های مذهبی است و از این طریق به دنبال ضربه زدن به اتحاد و انسجام ملی در کشور است.
دشتکی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام علی دشتکی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان عصر سه شنبه در ستاد ساماندهی شئون فرهنگی که در سازمان تبلیغات برگزار شد با اشاره به اهمیت توجه به مناسبت‌های مذهبی، اظهار داشت: تبلیغ شعائر اسلامی در جامعه اهمیت ویژه ای دارد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت توجه به شعائر دینی، خاطرنشان کرد: باید در مسیر رسیدن به اهداف انقلاب و ترویج شعائر الهی از فضای مجازی استفاده کرد و نباید گذاشت که دشمن آزادانه به فعالیت بپردازد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان ابراز داشت: باید توجه داشت که پیام انقلاب اسلامی برای پیروزی در مساجد، تکایا و هیأت ها ترویج و منتشر شده و همین امر سبب پیروزی انقلاب شد.

وی با اشاره به اهمیت توجه به تبلیغات نظام مند در این زمینه، اظهار داشت: باید دانست که هر چه در زمینه ترویج مناسبت های مذهبی فعالیت و برنامه ریزی صورت گیرد باز هم جای کار دارد.

حجت الاسلام دشتکی یادآور شد: دشمن با ایجاد مسائل خرافی به دنبال انحراف در مجالس و مناسبت های مذهبی است و از این طریق به دنبال ضربه زدن به اتحاد و انسجام ملی در کشور است.

وی از برگزاری همایش تجلیل از مدافعان حرم در بهمن ماه خبر داد و افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه یکی از اهداف برگزاری این مراسم در 15 بهمن ماه است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان ابراز داشت: در 23 بهمن ماه نیز کنگره شعر فاطمی در همدان برگزار می شود که هدف از آن محتواسازی و توجه به تولید محتوا در این عرصه است./979/202/ب2

ارسال نظرات