۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۴۷۴۳۷۲
روحانی اهل تسنن لبنان:

حمایت از ارتش و مقاومت ضامن حفظ امنیت کشور است

رییس جنبش اصلاح و وحدت لبنان بر لزوم حمایت همگانی از ارتش و مقاومت اسلامی تأکید کرد.
شيخ ماهر عبدالرزاق، رييس جنبش الاصلاح و الوحده لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ ماهر عبدالرزاق رییس جنبش اصلاح و وحدت لبنان در نشست این جنبش بر لزوم تسریع در تصویب قانون جدید انتخابات تأکید کرد و گفت: این قانون سبب می شود تا نمایندگان واقعی ملت به پارلمان و دولت برسند و بحران های کنونی که نتیجه قانون کنونی است نیز برطرف شوند.

وی افزود: اگر قانون جدید بر اساس نسبیت کامل تصویب نشود بحران و فساد همچنان بر کشور و ارگان های دولتی حاکم خواهند بود. از نبیه بری رییس پارلمان می خواهیم سیاستمداران را نسبت به مسؤولیت های ملی خود در قبال تصویب قانون جدید انتخابات آگاه سازد.

این روحانی اهل تسنن همچنین دولت را به توجه به مناطق محروم به ویژه استان عکار فراخواند و از عملکرد دولت های گذشته در این استان انتقاد کرد.

شیخ ماهر عبدالرزاق حمایت قاطع جنبش اصلاح و وحدت از ارتش و مقاومت اسلامی در جنگ علیه تروریسم تکفیری و صهیونیستی را اعلام کرد و اظهار داشت: همه گروه های سیاسی لبنان باید به حمایت از ارتش و مقاومت بپردازند زیرا این دو نهاد، حامی و عامل قدرت کشور هستند و برای اینکه کشوری امن و قوی و پیروز داشته باشیم باید به حمایت از آنها بپردازیم.

وی انفجارهای تروریستی رخ داده در کشورهای مختلف را محکوم کرد و از حکومت های عربی و اسلامی خواست استراتژی لازم برای مبارزه با تروریسم را ترسیم کنند./980/ب903/د

محمدرضا جاسم زاده
ارسال نظرات