۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۴۷۴۱۹۶
مدیر تبلیغات اسلامی بهار:

مطالبات رهبری بالاترین محور وحدت است

مدیر تبلیغات اسلامی بهار گفت: اجرای مطالبات مقام معظم رهبری و حرکت در مسیر اهداف و برنامه های ابلاغی ایشان بالاترین محور وحدت است.
وحدت

حجت الاسلام محمد جمشیدی، مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان بهار، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، وحدت و همگرایی نیروهای انقلابی و ارزشی را امری مهم و ضروری خواند و گفت: تحقق اهداف و آرمانهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی در گرو وحدت و همگرایی و حرکت در مسیر ارزش های انقلاب و ولایت فقیه است.

وی ابراز داشت: هر پیروزی که در انقلاب به دست آمده است، نتیجه همگرایی و همدلی بین نیروهای انقلابی بوده است و عدم وحدت و همبستگی دور شدن از مسیر آرمان ها و اهداف انقلاب و نظام را در پی داشته است.

حجت الاسلام جمشیدی افزود: دشمنان ایران و اسلام با مطالعه، دست روی نقاط تفرقه می گذارند چون می دانند تفرقه راحترین راه برای دور کردن از اهداف انقلاب و اسلام است، بخاطر همین همیشه درحال ایجاد تفرقه در میان نیروهای انقلابی و جامعه هستند.

وی با اشاره به توصیه های مقام معظم رهبری درباره اتحاد نیروهای انقلابی، گفت: بر اساس توصیه هایی که رهبر معظم انقلاب به نیروهای اتقلابی داشته اند، جبهه نیروهای انقلابی باید محور وحدت را حفظ کنند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار با بیان اینکه محور وحدت همان ولایت فقیه و مقام معظم رهبری است ادامه داد: اجرای مطالبات مقام معظم رهبری و حرکت در مسیر اهداف و برنامه های ابلاغی ایشان بالاترین محور وحدت است.

وی تاکید کرد: نیروهای انقلابی باید بدانند اگر از مطالبات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب تخطی کنند، آب در آسیاب دشمن ریخته و بر خلاف اهداف و ارزش های نیروهای متعهد انقلابی عمل کرده اند.

حجت الاسلام جمشیدی، درباره آسیب ها و موانع همگرایی نیروهای انقلابی، گفت: دسیسه های دشمنان و استکبار، خودخواهی و حب مقام و بی توجهی به هدف و ارزش های اصلی نیروهای انقلابی و انقلاب، از جمله آسیب ها و موانع همگرایی و وحدت نیروهای انقلابی است.

وی در پایان اظهار داشت: نیروهای انقلابی باید از پرداختن به مسایل تفرقه انگیز دوری کنند و با بصیرت، آسیب ها و آفت های وحدت و همگرایی را بشناسند و بدانند که آگاهی و همگرایی شرط پیروزی نهایی است./979/302/ب3

 

ارسال نظرات