۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۹
کد خبر: ۴۷۴۱۶۱
یکی از علمای اهل تسنن لبنان:

اعدام جوانان بحرینی بر اساس توطئه آمریکا علیه جهان اسلام صورت گرفت

رییس اتحادیه جهانی علمای مقاومت با محکومیت اعدام سه جوان انقلابی در بحرین، این اقدام را در راستای توطئه آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه جهان اسلام خواند.
ماهر حمود

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ ماهر حمود رییس اتحادیه جهانی علمای مقاومت در پیامی، اعدام سه تن از جوانان انقلابی بحرین از سوی آل خلیفه را به شدت محکوم کرد و اظهار داشت: این اعدام ها با هدف شعله ور کردن آتش فتنه مذهبی در منطقه بر اساس توطئه آمریکا و رژیم صهیونیستی صورت می گیرند چرا که فتنه مذهبی بهترین سلاح دشمنان علیه منطقه و کشورهای اسلامی به شمار می آید.

وی افزود: بر همگان روشن است کسانی که اعدام شده اند توانایی اثبات بی گناهی خود را داشتند اما در تخلفی آشکار کشته شدند. همه جهانیان به ویژه آزادگان غیر مرتبط با سیاست های آمریکا و رژیم صهیونیستی باید این جنایت را محکوم کنند.

این عالم اهل تسنن تصریح کرد: علمای جهان اسلام و کسانی که وجدان زنده دارند، باید در برابر این توطئه و بحران آفرینی آل خلیفه ایستادگی کنند. 

شیخ ماهر حمود ادامه داد: این بحران آفرینی با عدم پذیرش مطالبات مردم آغاز شد و سپس با یورش به تحصن میدان اللؤلوه، جلوگیری از برگزار تظاهرات، ممنوعیت برگزاری نماز جمعه، بازداشت شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت الوفاق و سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم ادامه یافت و امروز نیز شاهد اعدام ظالمانه بودیم.

رییس اتحادیه جهانی علمای مقاومت با تأکید بر اینکه بحران آفرینی به معنای خدمت به توطئه دشمنان علیه اسلام و منطقه به ویژه فلسطین است، خاطرنشان ساخت: از ملت بحرین می خواهیم آرامش خود را حفظ کرده و به سوی خشونت و درگیری کشیده نشوند چرا که نظام آل خلیفه و رسانه های جهان به راحتی می توانند برچسب تروریستی را به ملت بحرین که به مطالبه حقوق خود می پردازد، بچسبانند همانگونه که این اتهام را به مقاومت اسلامی لبنان و فلسطین می زنند./980/ب902/د

ارسال نظرات