۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
کد خبر: ۴۷۴۱۴۸
آیت الله علما:

عمل به قرآن راه مصون ماندن اسلام از هجمه دشمنان است

آیت الله علما با اشاره به اینکه تنها راه مصون ماندن اسلام از هجمه دشمنان عمل به دستورات قرآن است، گفت: توجه و عمل به قرآن جامعه را از آسیب های اجتماعی حفظ می کند.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه عصر امروز در سلسله جلسات اخلاقی خود که در مسجد حاج شهباز خان برگزار شد ابراز داشت: توسل به اهل بیت عصمت و طهارت به انسان آرامش می بخشد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: توسل به اهل بیت علیهم السلام سبب رفع مشکلات و گرفتاریها شده و انسان را از تحریفات و کجیها حفظ می کند.

امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: اهل بیت علیهم السلام با شجاعت، صداقت، دانش و تواضع انسانها را به دین الهی دعوت می کردند و جلوه ای از دریای رحمت و عظمت الهی بودند.

وی در ادامه اظهار داشت: قطعا انس و علاقه به اهل بیت عصمت و طهارت مسیر زندگی انسان را تغییر داده و سبب رشد و کمال خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه یادآور شد: اگر عنایت انبیای الهی نصیب انسانها شود قطعأ گمراهی و شکست از آنها دور شده و شیطان در برابر انسان خوار و ذلیل خواهد شد.

امام جمعه کرمانشاه مطرح کرد: اسلام دینی استکبار ستیز و طاغوت ستیز است و انبیای الهی همواره در برابر مستکبران ایستادگی کرده و از توطئه و غلبه آنها بر مسلمانان جلوگیری می کردند.

آیت الله علما با استناد به آیات قرآن بیان داشت: قرآن کریم انسانها را به بهترین آیین هدایت می کند و جدا کننده حق از باطل است بنابراین انسانها با دریافت رهنمودهای قرآن کریم به سمت نور و راه راست هدایت می شوند.

این مسؤول در پایان تأکید کرد: بی توجهی به دستورات قرآن و اسلام، آسیبهای اجتماعی متعددی را در جوامع اسلامی ایجاد خواهد کرد و تنها راه مصون ماندن اسلام از هرگونه هجمه دشمنان عمل به دستورات قرآن و خداوند متعال است./202/857/ب1

ارسال نظرات