۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۴۷۴۰۹۱

انتقاد آیت الله نجفی از واردات بی رویه کالا به عراق

یکی از مراجع تقلید نجف اشرف بر ضرورت حل مشکلات داخلی عراق و استفاده از منابع انسانی و فکری این کشور تاکید کرد.
حضرت آیت الله بشیر نجفی از مراجع تقلید نجف

به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله شیخ بشیر نجفی از مراجع تقلید نجف اشراف در دیدار با محمد السودانی وزیر کار و امور اجتماعی عراق خاطرنشان کرد: عراق با مشکلات مختلفی دست و پنجه نرم می‎کند اما متاسفانه مسؤولان کمتر به فکر خدمت به مردم مظلوم هستند.

وی افزود: برخی با اقدامات کینه توزانه درپی ایجاد فساد در دین و دنیا مردم هستند. مسؤولان باید به معضل بیکاری در جامعه توجه ویژه‎ای کنند زیرا عراق منابع انسانی و فکری بسیار دارد.

این مرجع تقلید از واردات بی رویه به شدت انتقاد کرد و بیان داشت: زمین و کشاورزان آماده کار هستند اما با این حال بازهم از کشورهای خارجی مواد اولیه و کالاهای مورد نیازمان را وارد می‎کنیم.

وزیر کار و امور اجتماعی نیز در این دیدار گزارشی از طرح‎های مختلف این وزارتخانه خدمت حضرت آیت الله نجفی ارائه و از توصیه و راهنمایی‎های مراجع تقلید تشکر کرد.

حضرت آیت الله نجفی همچنین در دیدار با جمعی از اعضای سازمان بدر عنوان کرد: مردم باید مانند رسول اکرم (ص) با قول و عمل، مردم را به خداپرستی و عمل نیک تشویق کنند.

وی ادامه داد: مسؤولان و مردم عراق نباید خانواده شهدا و مجروحان را فراموش سازند و از همه امکانات برای حمایت و پشتیبانی آن‎ها باید استفاده کنند./994/ب902/د

عارف ابراهیمی
ارسال نظرات