۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸
کد خبر: ۴۷۴۰۱۸
در آستانه بهمن ماه صورت گرفت؛

تشریح برنامه های مساجد زنجان در دهه فجر انقلاب اسلامی

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان با تشریح برنامه های دهه فجر در کانون ها، گفت: به همین منظور محافل انس با قرآن کریم در ۵۰۰ مرکز مجری طرح تلاوت نور اجرا می شود.
دهه فجر

مرتضی مقدمی، مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، با اشاره به نزدیک شدن بهمن ماه و آغاز جشن های پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت:  به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی برنامه های متعددی در کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان اجرا می شود.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری نمایشگاه روزنامه های روزشمار انقلاب، افزود: محافل انس با قرآن کریم در ٥٠٠ مرکز مجری طرح تلاوت نور برگزار و ثواب آن به روح پاک امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب تقدیم می شود.

این مقام مسؤول در ادامه به حضور پرشور اعضای کانون های مساجد در راهپیمایی ٢٢ بهمن اشاره و تأکید کرد:  اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در مراسم تکبیرگویی شب ٢٢ بهمن شرکت خواهند کرد.

مقدمی در ادامه از برپایی نمایشگاه نقاشی با موضوع انقلاب در کانون شهدای خیبر خبر داد و تصریح کرد: جلسات خاطره گویی انقلاب در بین نماز مغرب و عشا در مساجد استان برپا شده و در کانون های امام علی(ع)، کوثر و نبی اکرم (ص) نمایشگاه روزنامه های انقلاب برگزار می شود.

وی در ادامه با اشاره به دیگر برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در در دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: دیدار با خانواده های شهدا، آذین بندی مساجد در طول دهه مبارک فجر، برپایی ایستگاه صلواتی در روزهای ١٢ و ٢٢ بهمن در کانون شهدای محراب و برگزاری نشست کلاس های تبیین ویژگی های انقلاب از جمله برنامه های این مراکز فرهنگی است.

گفتنی است، بنابر اعلام مسؤول کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان برپایی ایستگاه نقاسی انقلاب، نمایشگاه عکس شهدای انقلاب و دفاع مقدس و شهدای هسته ای و برگزاری جشن انقلاب در اکثریت کانون های فرهنگی و هنری مساجد زنجان از جمله دیگرهای ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی است./949/302/ب2

ارسال نظرات