۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۴
کد خبر: ۴۷۳۹۹۵
حجت الاسلام سالک:

لازمه وحدت نیروهای مؤمن و انقلابی بصیرت افزایی در جامعه است

حجت الاسلام سالک با بیان این که مردم در 9 دی حول محور ولایت سفره فتنه را جمع کردند، گفت: البته فتنه بزرگ تری در راه است که باید هوشیار باشیم، لازمه وحدت نیروهای مؤمن و انقلابی رشد ملت و بصیرت افزایی است.
حجت الاسلام سالک

حجت الاسلام احمد سالک نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به ضرورت وحدت و همگرایی نیروهای مؤمن و انقلابی گفت: اهمیت وحدت و انسجام نیروهای انقلابی و حزب اللهی را قرآن در آیه«و اعتصموا بحبل اللّه جمیعا و لاتفرقوا» بیان کرده است.

وی افزود: قرآن می فرماید حول حبل الله که اهل بیت(ع) و ولایت هستند باید وحدت و اعتصام کنید و یکی شوید؛ قرآن می فرماید اگر به خدا اعتماد کنید خداوند شما را به صراط مستقیم هدایت می کند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که امام صادق(ع) فرمودند که صراط مستقیم عبارت از توحید و ولایت است، اظهار داشت: ارزش وجودی وحدت نیروهای جوان مؤمن انقلابی و مردم حزب الله حول محور ولایت بر کسی پوشیده نیست.

وی ادامه داد: رمز پیروزی انقلاب اسلامی وحدت محور ولایت و امامت بوده که زمانی حضرت امام بودند و امروز رهبر معظم انقلاب هستند، این وحدت رمز موفقیت است و اگر غیر از این باشد ما شکست می خوریم.

حجت الاسلام سالک با بیان این که مردم در 9 دی حول محور ولایت سفره فتنه را جمع کردند، ابراز داشت: البته فتنه بزرگ تری در راه است که باید هوشیار باشیم، لازمه وحدت نیروهای مؤمن و انقلابی رشد ملت و بصیرت افزایی است.

وی عنوان کرد: بصیرت باید روز افزون و لحظه به لحظه بالا رود، غفلت از رشد بیداری امت سبب شکست است که نباید غافل شویم و مدام باید در پی بصیرت افزایی در جامعه باشیم، این رسالت ما است، از نظر انقلابی، اخلاقی، سیاسی، اجتماعی و روحیه انقلابی گری وحدت رمز پیروزی پیروزی اسلام بر کل جهان است./1323/ت302/ج

ارسال نظرات