۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۶
کد خبر: ۴۷۳۹۳۴
مدیر مدرسه علمیه معیر:

دعواهای حزبی و جناحی مصلحت مملکت را به خطر می‌اندازد

حجت الاسلام و المسلمین عبدالهی گفت: یک سری از حاشیه‌سازی‌ها از طرف دشمن و برخی از آنها به دلیل بی‌تقوایی و بی‌تدبیری خود ما است که با راه انداختن مسائل حزبی و جناحی می‌خواهیم، قدرت خودمان را به رقبا نشان دهیم و متوجه نیستیم که مصلحت مملکت را با این کار به خطر می‌اندازیم.
ایران

حجت الاسلام مهدی عبدالهی، مدیر مدرسه علمیه معیر در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در رابطه با آفات حاشیه‌سازی و پرهیز مدیران از این مقولات، گفت: وقتی حاشیه به متن غلبه کند، بلایی سر جمع می‌آورد که توجه به اصل را از بین می‌برد؛ یک سری از حاشیه‌سازی‌ها از طرف دشمن و برخی از آنها به دلیل بی‌تقوایی خود ما است که با راه انداختن مسائل حزبی و جناحی می‌خواهیم، قدرت خودمان را به رقبا نشان دهیم و متوجه نیستیم که مصلحت مملکت را با این کار به خطر می‌اندازیم؛ از طرف دیگر حاشیه‌سازی‌ سبب عقب نشینی کسانی می‌شود که قصد انجام کارهای سازنده‌ای دارند ولی در مواجهه با این موارد کنار می‌کشند.

وی در رابطه با اینکه عده‌ای با طرح مسائل حاشیه‌ای در پی ایجاد مشکل برای مملکت هستند، گفت: عده کمی هستند که نفوذی‌ هستند، عده‌ای دیگر مسائل شخصی را به مسائل مملکت ترجیح می‌دهند و عده‌ای هم به دلیل ناآگاهی مسائل حاشیه‌ای را مطرح می‌کنند و به ضرر کشور عمل می‌کنند، در عین حال که شاید قصدی نداشته باشند.

حجت الاسلام عبدالهی با اشاره به مهمترین مشکلات کشور، ابراز داشت: قطعا مسائلی که در ابتدای سال مقام معظم رهبری بر آنها تأکید داشتند، مقوله اقتصاد و فرهنگ از مهمترین مواردی هستند که در حال حاضر با آنها روبرو هستیم؛ رسیدگی به مشکلات اقتصادی مردم، رفع بیکاری، رکود و تورم تنها با اقدامات و برنامه‌ریزی‌های مربوطه در این زمینه ممکن خواهد شد؛ ان‌شاءالله با پیشرفت و مؤفقیت در این زمینه‌ها بتوانیم آسایش جامعه را بیش از پیش فراهم کنیم.

وی اظهار داشت: متأسفانه برخی مسؤولان به وسیله حاشیه‌سازی می خواهند مردم را از مشکلات غافل کنند و افکار عمومی را به سمت و سویی دیگر بکشند که این اقدام ضربه زننده است.

مدیر مدرسه علمیه معیر ابراز داشت: اگر جلوی یک سری دعواهای حذبی، جناحی که در آنها منافع شخصی و گروهی در میان است، گرفته شود، قطعا این حاشیه‌سازی‌ها هم به خودی خود حل می‌شود.

وی در توصیه به مدیران و مسؤولان اظهار داشت: همانطور که مقام معظم رهبری بارها تأکید و سفارش داشته‌اند، مسؤولان نباید به دنبال حرف‌ها و حاشیه‌ها باشند، بلکه باید با اقدام و عمل واقعی برای رفع مشکلات، پیگیر باشند./966/303/ب2

ارسال نظرات