۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۴۷۳۵۶۳
عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی:

تروریسم داعشی به برکت نظام اسلامی در حال نابودی است

حجت الاسلام حاجی زاده با بیان اینکه به برکت نظام اسلامی گروه های تفکیری داعش و تروریسم در منطقه در حال ریشه کن شدن است، گفت: مجامع حقوق بشر بین المللی بار دیگر رسوا و چهره حقیقی آنها آشکار شد.
حجت الاسلام جواد حاجی زاده، امام جمعه اهر

حجت الاسلام جواد حاجی زاده، عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با بیان اینکه به برکت نظام اسلامی گروه های تفکیری داعش و تروریسم در منطقه در حال ریشه کن شدن است، اظهار داشت: مجامع حقوق بشر بین المللی بار دیگر رسوا و چهره حقیقی آنها آشکار شد.

وی ادامه داد: استکبار جهانی آمریکا بداند این‌طور نیست که تروریستها را تربیت کند و با حمایت به جان عده‌ای از کشورهای منطقه بیندازند و خودشان محفوظ بمانند، این فتنه به خود آنها بازخواهد گشت چنان که در اروپا شاهد آن بودیم، بازنده این بازی مرگ بار خود آمریکا خواهد بود.

عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی با اشاره به اتفاقات ناگوار منطقه در سالهای اخیر به دست تروریستهای ساخته شده مدعیان حقوق بشر، افزود: این حوادث و کشتار مردم بی گناه همه از حمایت غرب به ویژه آمریکا از تروریسم داعشی و حامیان منطقه ای آنها سرچشمه می گیرد اما دود آن به چشم خودشان خواهد رفت.

وی با بیان اینکه ما با تروریسم در هر جای دنیا اعم از کشورهای اسلامی و غیر اسلامی مخالف هستیم، تصریح کرد: در عمل نشان داده‌ایم که اگر ایران نبود، تروریستها و داعشیها همه‌جا را احاطه کرده و به کشتار مردم بی گناه ادامه خواهند داد و جنایتها بی شرمانه را که از حد گذشت تداوم خواهند بخشید.

حجت الاسلام حاجی زاده خاطرنشان کرد: اینکه امروز در سوریه و عراق و جاهای دیگر موفقیتهایی در رابطه با مبارزه با تروریسم مشاهده می‌شود، به برکت نظام جمهوری اسلامی و نیروهای مقاومت است، اما این هشداری است که یک روز کشورهای اروپایی، غربی و عربستان با مشکلات روبرو خواهند شد.

وی با بیان اینکه مقاومت در منطقه توانست دست تروریسم را قطع کند و توطئه کشورهای اسکتباری را در هم شکند، ابراز داشت: دشمن همیشه در برابر مقاومت ملت مسلمان ایران و منطقه شکست خورد و مأیوس ماند و هیچگاه نتوانست اهداف شوم خود را به نتیجه برساند.

عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی مقاومت را تنها راه پیروزی و دست یابی کشورهای منطقه به استقلال، اقتدار و قدرت دانست و گفت: دشمنان اسلام و طماعان نفت سیاه هیچ گاه نخواهند گذاشت مردم منطقه خواب خوشی داشته باشند مگر آنکه به قدرت و اتحاد در سایه مقاومت دست پیدا کنند./302/854/ب1

ارسال نظرات