۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۲
کد خبر: ۴۷۳۱۹۳

جمعیت الوفاق بحرین درگذشت آیت‌الله رفسنجانی را به رهبر انقلاب تسلیت گفت

جمعیت الوفاق بحرین در پیامی، درگذشت رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را به رهبر عظیم الشأن انقلاب و رییس جمهوری ایران تسلیت گفت.
حسین الدیهی

به گزارش خبرگزاری رسا، جمعیت اسلامی الوفاق بحرین امروز با ارسال پیامی، درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را به رهبر معظم انقلاب و رییس جمهور ایران تسلیت گفت.

در این پیام که حجت الاسلام شیخ حسین الدیهمی معاون دبیر کل این جمعیت آن را فرستاده، آمده است:‌ با نهایت تأسف و اندوهی فراوان از درگذشت آیت‌الله علی اکبر هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در روز یکشنبه بعد از عمری سرشار از برکت و دستاوردها و حمایت از انقلاب مبارک اسلامی ایران، با خبر شدیم؛ ایشان یکی از رهبران برجسته انقلاب و از شخصیت‌های مهم نهضت تمدنی، سیاسی و فرهنگی بودند.

در این پیام تسلیت آمده است:‌ ما به نمایندگی از مردم بحرین، به شما و عموم مردم ایران درگذشت ایشان را تسلیت گفته و از خداوند منان برای ایشان رحمت و مغفرت مسئلت داریم، ان شاء الله با انبیا و ائمه و اولیاء الهی محشور شوند. إنا لله وإنا إلیه راجعون

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی روز یکشنبه در سن 82 سالگی بر اثر عارضه قلبی دار فانی را وداع گفت و پیکر ایشان امروز سه شنبه به مرقد امام خمینی (ره) منتقل و در جوار مرقد امام راحل دفن شد./994/ب902/د

ارسال نظرات