۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۷
کد خبر: ۴۷۳۰۷۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

آیت الله هاشمی رفسنجانی به ولایت فقیه اعتقاد داشت

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی به ولایت فقیه اعتقاد داشت، گفت: این اعتقاد آیت الله رفسنجانی به دلیل اینکه ولایت فقیه از روایات و متن قرآن برگرفته شده است، بود.
حجت الاسلام لطفیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام کاظم لطفیان، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی امشب در مراسم ترحیم آیت الله هاشمی رفسنجانی با تسلیت رحلت حضرت فاطمه معصومه(س)، اظهار داشت:  معرفت انسان ها در مورد حضرت فاطمه معصومه(س) کم است و بزرگان و عالمانی مانند علامه طباطبایی و آیت الله مرعشی نجفی ایشان را به انسان ها بشناسانند.

وی با بیان اینکه باید در زندگی هر فردی معارف اجتماعی، سیاسی، دینی و اقتصادی وجود  داشته باشد، گفت: دینداری و سیاست از مهمترین جلوه های زندگی انسان است، امروز نظام و انقلاب اسلامی و ولایت فقیه امانت هایی هستند که خدا در اختیار ما قرار داده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بارها در مورد موضوع نفوذ سخن گفته اند، افزود: آنچه که فتنه 88 را در نظام گسترده تر کرد شایعات شبکه های استعمار بود که در جامعه اسلامی وجود داشت.

حجت الاسلام لطفیان تصریح کرد: نباید در جامعه اسلامی به شایعاتی که از طریق این شبکه ها گفته می شود گوش دهیم و باید همواره گوش به فرمان مقام معظم رهبری و ولایت فقیه باشیم.

وی ادامه داد: رازها و اسرارهایی که در نظام وجود داشت باید در سینه انقلابیون باقی بماند اما گاهی در این جامعه مشاهده می کنیم کسانی که یک روزی دارای مسؤولیت بودند به افشای این اسرار می پردازند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه سخاوت ملت ایران در جبهه بیداری اسلامی تحقق پیدا می کند، خاطرنشان کرد: استکبار از جامعه اسلامی بغض دارند، برخی ها می گویند انقلاب ضربه معنایی به ما زد و هیبت و قدرت ما را شکست.

حجت الاسلام لطفیان اظهار کرد: دشمنان و استکبار از ولایت فقیه کینه به دل دارند چرا که این ولایت فقیه تکنولوژی های برتر آن ها را با اراده ای که داشته شکست داده است.

وی با بیان اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی به ولایت فقیه و مقام معظم رهبری اعتقاد داشت، افزود: این اعتقاد آیت الله رفسنجانی به دلیل اینکه ولایت فقیه از روایات و متن قرآن برگرفته شده است بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: دین باید تعصب داشته باشد و سیاست نیز زیر مجموعه این دین قرار بگیرد تا مسأله  نظام اسلامی، دین اسلامی، دولت اسلامی و تمدن اسلامی حل شود و راه ورود امت اسلامی به دروازه تمدن باشکوه اسلامی فراهم بشود.

حجت الاسلام لطفیان عنوان کرد: آنچه که ولایت فقیه و مقام معظم رهبری و آیت الله هاشمی رفسنجانی به دنبال آن بودند توقف در نظام اسلامی، جامعه اسلامی و دولت اسلامی نبود بلکه هدف گیری آن ها تمدن با شکوه اسلامی بود.

وی با بیان اینکه دروازه تمدن اسلامی تنها با عنصر ولایت و ولایتمداری گشوده می شود، تصریح کرد: باید دشمن شناس باشیم، آنچه که امروز نسل سوم و نسل چهارم انقلاب به آن نیاز دارند تقوا، اخلاص، بی هوایی و دشمن شناسی است./880/202/ب2

ارسال نظرات