۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۴۷۲۹۶۸
مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان اصفهان در پیامی:

شناخت سیاست، مبارزه و سازندگی از ویژگی های مرحوم هاشمی رفسنجانی بود

بیانیه روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان اصفهان به مناسبت درگذشت حضرت آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران صادر شد.
رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان اصفهان در پیامی درگذشت حضرت آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی را گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

درگذشت آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران را به رهبرمعظم انقلاب اسلامی و مردم شریف ایران وحوزه های علمیه و روحانیت واساتید ومسئولین وطلاب حوزه های علمیه استان اصفهان تسلیت می گوئیم.

مرحوم آیت الله رفسنجانی را همه به عنوان یک روحانی مبارز و درصحنه انقلاب اسلامی می شناسند وشخصیتی که همواره یار و همراه امام راحل قدس سره و رهبرمعظم انقلاب قرارداشت.

روحانی که سیاست ومبارزه ومسئولیت و سازندگی ومردم و زمان عصرش را شناخت و تمام وجود به صحنه آمد و در این راه مسئولیتهای مختلف را آزمود و قبول کرد.

بی شک راه طولانی سیاست و مبارزه و در جامعه بودن بی حوادث و اتفاقات تلخ و شیرین نیست لکن نکته مهم این بود که درهیچ فراز و فرودی پا ازمیدان انقلاب اسلامی عقب نگذاشت.

همرزمی و همگامی و سابقه‌ همکاری و همدلی و همکاری مرحوم هاشمی رفسنجانی با مقام عظمای ولایت به پنجاه و نه سال تمام رسید چیزی که برای دیگر انقلابیون ورحانیون کمتر به چشم و حساب می آید.

ایشان نه فقط یک مبارز انقلابی ومسئول نظام مقدس جمهوری اسلامی بحساب می آید بلکه تفسیر قرآن ایشان نیز برای حوزه و روحانیت و مراکز علمی مثمرثمر است.

برای ایشان غفران و رحمت و عفو الهی ازدرگاه الهی خواستاریم./101/939/ب1

ارسال نظرات