۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۳
کد خبر: ۴۷۲۷۸۲
کارشناس امور دینی اداره ارشاد اسلامی استان کرمان:

پیروزی در سایه وحدت و همدلی از مهم‌‌ترین درسهای وقایع پس از انقلاب است

کارشناس امور دینی اداره ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: از مهم ترین درسهای وقایع پس از انقلاب، کسب پیروزی در سایه حفظ وحدت و همدلی میان مردم و نظام بوده است.
حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین علیزاده کارشناس امور دینی  اداره ارشاد اسلامی استان کرمان

حجت الاسلام عبدالحسین علیزاده کارشناس امور دینی اداره ارشاد اسلامی استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با لزوم حفظ وحدت نیروهای انقلابی در سایه ولی فقیه عنوان داشت: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357 به بعد، دشمن همواره سعی کرده با ترفندها و شیطنت های گوناگون، ذهن ملت خداجوی و انقلابی ایران اسلامی را به انحراف بکشاند از این رو پس از انقلاب با توطئه های بسیاری از سوی دشمن رو به رو بودیم و خواهیم بود.

وی بیان داشت: آنچه تاکنون سبب شکست دشمن و بر باد رفتن نقشه های شوم آنان شده، عنایت الهی و حرکت بصیرانه مردم زیر پرچم ولایت فقیه بوده است.

حجت الاسلام علیزاده خاطر نشان کرد: قطعا کارشکنی های دشمن و توطئه های آنان در فتنه های مختلف همچون فتنه سالهای 78 و 88 برای دستیابی به  روزنه ای برای نفوذ در کشور بوده از این رو باید مثل همیشه در پناه خدا و رهنمودهای مدبّرانه رهبری با هوشیاری و بصیرت انقلابی حرکت کنیم تا دشمن هرگز به خواسته های شومش چه برای فتنه و چه برای نفوذ دست نیابد.

وی تاکید کرد: لازم است مردم ما امروز نیز همچون سالهای پس از انقلاب و دفاع مقدس با بصیرت، بیداری، آگاهی و ولایت مداری در صحنه باشند و با حفظ روحیه ایمانی و انقلابی بر بصیرت خود بیفزایند و در مقابل نقشه های شوم دشمن بایستند و حماسه بیافرینند.

کارشناس امور دینی اداره ارشاد اسلامی کرمان تشریح کرد: تاریخ انقلاب اسلامی درس ها و عبرتهای بسیاری در بردارد که تبیین آنان برای نسل های آینده از ضروریات بصیرت افزایی است زیرا ذهن آیندگان را نسبت به توطئه های دشمن روشن می سازد و سبب تقویت دشمن شناسی آنان می شود.

وی با اشاره به درسها و عبرتهای وقایع پس از انقلاب گفت: از مهمترین درسهای وقایع پس از انقلاب، کسب پیروزی در سایه حفظ وحدت و همدلی میان مردم و نظام بوده است افزون بر آن حماسه های گونان برای ما عظمت نقش ولایت فقیه در مدیریت کشور را تبیین کرد و به ما فهماند حرکت در مسیر ولایت فقیه نجات بخش است و در مرحله بعد، لزوم شناخت دشمن و توطئه هایش را به ما گوشزد کرد.

حجت الاسلام علیزاده در پایان ابراز داشت: از آنجا که از رهبری هوشیار و مدبّر برخورداریم می توانیم با اعتماد به ایشان و تکیه به رهنمودها و هدایتهایشان در مسیر حق حرکت کرده و همواره دشمنان را سرکوب کنیم پس لازم است شور و شعور انقلابی را حفظ کرده و همواره پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا از مسیر حق انقلاب منحرف نشویم./302/9703/ب1

ارسال نظرات