۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۳
کد خبر: ۴۷۲۷۷۰
مدیر حوزه های علمیه برادران چهارمحال و بختیاری:

نام آیت الله هاشمی در تاریخ انقلاب اسلامی برای همیشه ماندگار خواهد بود

مدیر حوزه های علمیه برادران چهارمحال و بختیاری رحلت آیت الله هاشمی را ضایعه ای بزرگ برای حوزه های علمیه دانست و گفت: به یقین نام آیت الله هاشمی در تاریخ انقلاب اسلامی برای همیشه ماندگار خواهد بود.
هاشمی رفسنجانی

حجت الاسلام سیدمحمداحمدی، مدیر حوزه های علمیه برادران چهارمحال و بختیاری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با تسلیت رحلت حضرت آیت الله هاشمی، وی را یکی از پایه های نظام دانست و گفت: به یقین نقش این عالم وارسته و مجاهد نستوه در شکل گیری انقلاب اسلامی غیرقابل انکار است.

وی با تأکید بر اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی از افراد برجسته نظام اسلامی بود، تصریح کرد: به یقین حضور این مجاهد خستگی ناپذیر در مسؤولیتهای کلیدی کشور از زمان شکل گیری انقلاب تا به امروز نقش مهمی در استمرار و استحکام پایه های نظام اسلامی داشت.

امام جمعه فرخشهر، مرحوم آیت الله هاشمی را یار دیرین امام و رهبری بیان کرد و افزود: آقای هاشمی رفسنجانی از دوران جوانی با پیوستن به نهضت اسلامی امام خمینی(ره) راه مبارزه با رژیم طاغوت را در پیش گرفت و پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز خدمات شایانی در عرصه های مختلف داشت.

حجت الاسلام احمدی رحلت این عالم وارسته را ضایعه ای بزرگ برای حوزه های علمیه دانست و ابراز کرد: به یقین نام آیت الله هاشمی در تاریخ انقلاب اسلامی برای همیشه ماندگار خواهد بود.

مدیر حوزه های علمیه برادران چهارمحال و بختیاری در پایان این مصیبت وارده را به ملت بزرگ ایران اسلامی، رهبر معظم انقلاب، حوزه‌های علمیه، اعضای مجلس خبرگان رهبری و به‌ ویژه خانواده معزز وی تسلیت عرض کرده و از خداوند منان پاداش عظیم برای آن مرحوم خواستار شد./302/9457/ب1

ارسال نظرات