۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۴۷۲۴۳۶
مدیر حوزه های علمیه استان ایلام:

مشکلات فرهنگی با شعار حل نخواهد شد

مدیر حوزه های علمیه استان ایلام با بیان این که مشکلات فرهنگی با شعار حل نخواهد شد، گفت: ترویج فرهنگ نماز و اقامه نماز جماعت در پاساژها و مناطق تفریحی، راه اندازی گروه های جهادی تبلیغی برای مناطق دورافتاده و محروم استان می تواند تحولات خوبی را در عرصه تبلیغ دین ایجاد کند.
حجت الاسلام مرادبیگی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام وعدمراد بیگی، مدیر حوزه های علمیه استان ایلام امروز در نشستی با مسؤولان فرهنگی و تبلیغی استان ایلام، با اشاره به ضرورت توجه به عرصه تبلیغ دین، اظهار داشت: باید با گسترش فعالیت های تبلیغی و ترویج فرهنگ اسلامی با هجمه های دشمنان مقابله کرد.

مدیر حوزه علمیه ایلام با بررسی موانع پیش روی تبلیغ، تصریح کرد: باید با برنامه ریزی های کوتاه مدت و بلندمدت مشکلات فرهنگی از جمله کمبود مبلغ و امام جماعت مساجد را حل کرد.

وی راه اندازی حداقل چهار مدرسه سفیران هدایت در استان را یکی از طرح های بلندمدت عنوان کرد و گفت: با توجه به ویژگی ها و شرایط این مدارس، می توان با تربیت طلاب توانمند، کمبود مبلغ و امام جماعت را برطرف کرد.

حجت الاسلام مرادبیگی به طرح های کوتاه مدت نیز اشاره کرد و گفت: ترویج فرهنگ نماز و اقامه نماز جماعت در پاساژها و مناطق تفریحی، راه اندازی گروه های جهادی تبلیغی برای مناطق دورافتاده و محروم استان می تواند تحولات خوبی را در عرصه تبلیغ دین ایجاد کند.

مدیر حوزه علمیه ایلام با اعلام آمادگی حوزه استان برای اعزام طلاب و روحانیان بدون هیچ چشمداشتی، خطاب به متولیان فرهنگی تبلیغی استان ایلام تصریح کرد: باید برای حل مشکلات فرهنگی از مرحله شعار خارج شویم و برنامه ها را به مرحله عمل برسانیم، در این صورت، این گونه جلسات و نشست ها تأثیر خود را خواهد داشت./879/202/ب2

ارسال نظرات