۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷
کد خبر: ۴۷۲۳۸۱
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی:

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به دنبال شناسایی مطالبات مردم هستند

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی دنبال شناسایی و دسته‌بندی مطالبات مردم و مطالبه آن از نهادها و سازمان‌های تصمیم‌گیر و اجرایی است.
حسين نجابت نماينده اصولگراي مجلس

حسین نجابت، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در اعلام موجودیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، درباره اهمیت تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی و علت حمایت خود از آن، گفت: امروز جناح‌های سیاسی کشور به یک میزانی اعتماد عمومی را از دست دادند، بر همین اساس برخی دلسوزان انقلاب که پیشینه افراطی سیاسی ندارند و همه صلابت آنها را دیدند دور هم جمع شده و این جبهه را راه‌اندازی کردند که برای این وضعیت فکری شود.

وی افزود: وقتی این جبهه اعلام موجودیت کرد به طور طبیعی از طرف گروه‌های مورد اقبال قرار گرفت.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در این جبهه تلاش شده که فراتر از جناح‌ها و دسته‌بندی‌های سیاسی باشد، البته یک جناح هم بیشتر حمایت کردند، اعضای این جبهه افرادی معتدل هستند هیچگاه در دسته‌بندی‌های سیاسی فعال نبودند.

نجابت با بیان اینکه نسبت به این جبهه حمایت و اقبال عمومی وجود دارد، اظهار داشت: انگیزه این جبهه ارتقای شاخص‌های زندگی در همه حوزه‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی است که تلاش دارد آن را به توده مردم منتقل کند.

وی افزود: اگر این انگیزه به مردم منتقل شود آن زمان نیروی اجتماعی پیش‌برنده می‌توانند مطالبات خود را از دولت، مجلس و گروه‌های سیاسی درخواست کنند، تشکیل این گروه قدم مثبتی است که ما نیز از آن حمایت کردیم.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این جبهه باید در قدم‌های بعدی اهداف خود را روشن‌تر بیان کرده ارتباط خود با نخبگان و مردم را تعریف کند سپس چگونگی نمایندگی مطالبات مردم را بررسی کند.

نجابت با بیان اینکه ما به حرف‌های نو و تغییر رویکردهای سیاسی در هر نوع جناح نیاز داریم، عنوان کرد: ما از نظر آرایش سیاسی نیاز به ساختار جدیدی داریم، البته باید دید این تشکل جدید 10 نفره که دنبال کاندیداتوری ریاست جمهوری نیستند چگونه کار را هدایت کرده و جلو می‌برند، اگرچه باید افراد مختلف با کمک، مطالبات عمومی را دقیق به آنها منتقل کنند.

وی گفت: گاهی مطالبات جناحی و سیاسی پررنگ‌تر از مطالبات عمومی و حرف مردم در کارها جلوه می‌کند اما این جبهه دنبال شناسایی و دسته‌بندی مطالبات مردم و مطالبه آن از نهادها و سازمان‌های تصمیم‌گیر و اجرایی است./807/302/ب2

ارسال نظرات