۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۸
کد خبر: ۴۷۲۳۵۰
آیت الله علما:

انبیای الهی به زندگی تاریک انسانها نور و معنویت می بخشند

آیت الله علما با اشاره به اینکه توسل به انبیای الهی آثار و برکات فراوانی به همراه دارد، گفت: انبیای الهی به زندگی تاریک انسانها نور و معنویت می بخشند.
آیت الله علما 1

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه شامگاه جمعه در سلسله جلسات اخلاقی خود در مسجد حاج شهباز خان کرمانشاه ابراز داشت: ائمه اطهار علیهم السلام مسیر سعادت و نجات با مشقت فراوان را به بشریت نشان دادند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: انبیای الهی همچون چراغ فروزانی به روزگار تاریک انسانها نور و معنویت بخشیدند و آنها را از عذاب و گمراهی نجات دادند.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه افزود: اقتدا به مکتب و سیره ائمه اطهار علیهم السلام به انسانها کمال، معنویت و جایگاهی والا می بخشد، معصومین علیهم السلام تجلی عظمت خداوند متعال در جهان هستند.

وی با اشاره به فرارسیدن سالروز ولادت امام حسن عسکری(ع) بیان داشت: الگو گرفتن از سیره امام حسن عسگری (ع) به ما درس فداکاری و اخلاص را می آموزد.

آیت الله علما اظهار داشت: امام حسن عسکری(ع) با تمام توان به مبارزه با فرقه های دروغین پرداخت و دین مبین اسلام را بین مردم تبیین و معرفی می کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه عنوان داشت: امام حسن عسکری(ع) در راستای تبیین دین همواره مورد ظلم و بی مهری دشمنان اسلام قرار می گرفت اما با این حال با درایت به روشنگری و بصیرت افزایی می پرداخت.

وی تأکید کرد: صفات و سیره ائمه اطهار علیهم السلام باید در جامعه زنده بماند و این مهم را به تمام جهان صادر کرد.

امام جمعه کرمانشاه در پایان گفت: انسانها باید اخلاق و رفتار خود با تفکر و بینش برگزیدگان خداوند وفق داده تا اسلام تداوم پیدا کند./202/857/ب1

ارسال نظرات