۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۴۷۲۰۹۳
مشاور فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین:

جبهه مردمی با وحدت و ولایتمداری در راستای ارزشهای نظام و انقلاب قدم بردارند

حجت الاسلام حسینی گفت: جبهه مردمی باید با وحدت، یکپارچگی و اطاعت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در راستای ارزشهای نظام و انقلاب قدم بردارند.
حجت الاسلام سید مرتضی حسینی

حجت الاسلام سید مرتضی حسینی، مشاور فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، وحدت را یک ودیعه الهی و موجب پیروزی کشورها دانست و گفت: وحدت بین نیروهای ارزشی و انقلابی موجب پیروزی آنها در داخل و خارج کشور می‌شود.

وی در ادامه افزود: تشکیل جریان جبهه مردمی از نیروهای ارزشی، انقلابی و وفادار به نظام که به اصول انقلاب و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب پایبند هستند، امری واجب و ضروری است.

مشاور فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین با بیان اینکه وحدت اصولگرایان آنها را بر دشمنان مسلط می‌کند، ابراز کرد: جبهه مردمی باید با وحدت، یکپارچگی و اطاعت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در راستای ارزشهای نظام و انقلاب قدم بردارند.

کارشناس حوزوی اتحاد جبهه مردمی را موجب غلبه بر دشمنان قسم خورده اسلام دانست و تأکید کرد: نیروهای ارزشی و انقلابی باید به ارزشها و آرمانهای نظام احترام بگذارند و فریب منافقان و کسانی که در جبهه دشمن حرکت می‌کنند را نخورند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به الزامات وحدت، خاطرنشان کرد: تبعیت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب، آرمانهای نظام و خون شهدا از مواردی هستند که نیروهای ارزشی و انقلابی باید به آن توجه و در اولویت قرار دهند.

وی منیت ها، خودخواهی‌ها و حزبگرایی ها را از موانع وحدت دانست و عنوان کرد: افراد بسیاری تحت نفوذ دشمنان هستند که نقشه‌های آنها را در کشور پیاده می‌کنند که نباید نیروهای ارزشی اجازه دهند این افراد سمتی در اداره کشور داشته باشند.

مشاور فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در ادامه اضافه کرد: جبهه مردمی باید با تدبیر و برنامه‌ ریزی کاندیدای ریاست جمهوری دلسوز و انقلابی را به مردم معرفی و از او حمایت کنند تا در انتخابات پیروز شود و دشمنان و بدخواهان مشکلی برای او ایجاد نکنند.

کارشناس حوزوی در پایان گفت: نماینده اصولگرایان نباید همانند دولتمردان ضعیف عمل کند و به حاشیه بپردازد او باید تمام جوانب را در نظر بگیرد و تمام دغدغه‌اش ایجاد رفاه و آسایش برای مردم باشد./955/303/ب2

ارسال نظرات