۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۴۷۱۴۶۸
آیت الله موسوی جزایری:

شهدا بهترین و والاترین الگو برای نسل جوان هستند

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به ارزشمند بودن برگزاری کنگره های مرتبط با شهدا، گفت: شهدا بهترین و والاترین الگو هستند و نسل جوان به آنها احتیاج مبرمی دارد.
آیت الله موسوی جزایری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در حاشیه کنگره بزرگداشت شهید حامد جرفی و شهدای کارمند خوزستان در تالار امام رضا(ع) شهرک نفت با اشاره به نیک و ارزشمند بودن برگزاری کنگره مذکور، اظهار داشت: در دوره کنونی برای نسل جوان احتیاج مبرمی به الگوسازی داریم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان این که شهدا بهترین و والاترین الگو هستند، افزود: شهید حامد جرفی وظیفه فرمانداری و بخشداری و اداره کشور را عهده دار بود و ارتباطی با مسائل نظامی نداشت اما با مشاهده قرار گرفتن وطن، کشور، مردم، نظام اسلامی و دین اسلام در خطر آرام ننشست و اسلحه به دست گرفت.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که شهید جرفی همچون یک سرباز و بسیجی رهسپار جبهه های نبرد شد، خاطرنشان کرد: این شهید به فرمان امام راحل به نبرد بی پایان خود با دشمنان اسلام ادامه داد و سرانجام به شهادت رسید.

زعیم حوزه های علمیه خوزستان با اشاره به این که در دعا عبارت «اللهم احینا حیات محمد و آل محمد و امتنا ممات محمد و آل محمد» را می خوانیم، گفت: مرگ محمد و آل محمد(ص) در این عبارت همانا شهادت در راه خدا است که امام علی(ع) آن را سبب رستگاری خود معرفی کردند.

آیت الله موسوی جزایری در پایان بر ضرورت زنده نگه داشتن راه و رسم شهیدان تأکید کرد./202/9456/ب1

ارسال نظرات