۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۷
کد خبر: ۴۷۱۲۹۹
معاون تهذیب حوزه علمیه هرسین:

طلاب با توان علمی و انقلابی وارد عرصه بصیرت افزایی انتخابات شوند

معاون تهذیب حوزه علمیه شهرستان هرسین با اشاره به اینکه طلاب با حضور در عرصه انتخابات به بصیرت افزایی بپردازند، گفت: طلاب با تمام توان علمی خود، وارد عرصه بصیرت افزایی مردم نسبت به ولایت و انتخابات شوند.
حجت الاسلام سید سعید پیرحیاتی

حجت الاسلام سید سعید پیرحیاتی معاون تهذیب حوزه علمیه شهرستان هرسین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با اشاره به تحرکات و فتنه انگیزی دشمنان ابراز داشت: دشمنان با توجه به اهداف و سابقه فتنه انگیزی که دارند به دنبال فرصتی جهت ضربه زدن به انقلاب و اسلام هستند.

معاون تهذیب حوزه علمیه شهرستان هرسین خاطرنشان کرد: با یک حساب ساده می توان فهمید که یکی از برنامه های دشمنان برهم زدن نظم انتخابات حساس آینده بوده و درصدد ایجاد فتنه ای زیرکانه هستند.

این مسؤول تصریح کرد: هدف و انگیزه دشمنان ضربه زدن به اصل اسلام و ولایت است زیرا اگر به اصل اسلام خدشه ای وارد شود به راحتی مومنان نیز ضربه خواهند خورد در نتیجه دشمنان درصدد فتنه انگیزی در جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی در ادامه افزود: مسؤولان ذی ربط خود را به خواب نزنند زیرا غفلت آنها فتنه ای تازه را رقم خواهد زد، باید با هوشیاری کامل و با تجربه به فتنه و حیله های دشمنان داخلی و خارجی درصدد خنثی سازی باشند.

حجت الاسلام پیرحیاتی اظهار داشت: نسبت به رد و یا صلاحیت کاندیدای انتخابات حساسیت بسیاری باید به خرج داد زیرا ممکن است عده ای در قالب دوست وارد صحنه انتخابات شده و به اسم ولایت فقیه ضربات جبران ناپذیری به پیکره ولایت فقیه وارد کنند.

معاون تهذیب حوزه علمیه شهرستان هرسین مردم را به اتحاد و بصیرت فراخواند و عنوان داشت: ملت ایران باید به دور از تعصبات قومی و حزبی به فرد شایسته رای داده تا فتنه از ریشه خشکیده شود، ولایت بواسطه حمایت و بصیرت مردم پابرجا است.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: ملت انقلابی ایران باید بصیرت داشته باشند و با بصیرت کامل و در نظرگرفتن معیارهای کاندیدای انقلابی و ولایی وارد صحنه انتخابات شوند و به فرد اصلح رای دهند.

حجت الاسلام پیرحیاتی یادآور شد: با توجه به حساسیت بالای انتخابات آتی نقش بصیرت افزایی و روشنگری درباره انتخابات بر عهده طلاب و روحانیان در خط ولایت است زیرا اگر مردم بصیر باشند قطعا فرد شایسته انتخاب خواهد شد.

این مسؤول در پایان تأکید کرد: طلاب با تمام توان علمی خود، وارد عرصه بصیرت افزایی مردم نسبت به ولایت و انتخابات شوند زیرا در پیشگاه حق تعالی مسؤول بوده و هیچ کوتاهی در این عرصه قابل توجیه نیست./302/857/ب1

ارسال نظرات