۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۴۷۱۲۵۲
استاد حوزه علمیه:

انگیزه دشمن از فتنه گری، ساقط کردن نظام اسلامی و برپا کردن نظام سکولار است

استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه انگیزه اصلی دشمنان از فتنه گری، ساقط کردن نظام اسلامی و برپا کردن نظام سکولار است، گفت: استکبار جهانی اگر فرصت پیدا کند باز هم به فتنه گری در ایام انتخابات می پردازد.
حجت الاسلام محمد تقی صرفی پور

حجت الاسلام محمدتقی صرفی پور استاد حوزه علمیه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با اشاره به اینکه دشمنان با هدف تخریب انتخابات از مدتها پیش وارد عرصه شده و به فعالیت می پردازند، ابراز داشت: نظام اسلامی همچون نوری است در تاریکی  که درخشش این نور سبب وحشت استکبار جهانی شده است.

وی تصریح کرد: دشمنان از ابتدای انقلاب اسلامی از هر ابزاری برای جلوگیری از درخشش نور انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران استقاده کردند، یکی از آن ابزارها ایجاد فتنه است تا حق از باطل قابل تشخیص نبوده و عده ای دنبال باطل راه بیفتند و در نتیجه نظام اسلامی تضعیف شود.

مدیر سابق مدرسه علمیه امام خمینی(ره) کرمانشاه خاطرنشان کرد: این فتنه ها در ایام انتخابات بیشتر صورت می گیرد زیرا انتخابات هرچقدر شکوه بیشتری داشته باشد به نفع انقلاب اسلامی است و دشمن  با گول زدن برخی از خواص و آوردن آنها به پیشقراولی فتنه تلاش می کند شکوه انتخابات را از بین ببرد.

وی ادامه داد: دشمنان با طرح ریزی فتنه قصد دارند سبب دلسردی مردم از حضور در پای صندوق های اخذ رأی شوند در حالی که امام راحل، بنیان گذار نظام اسلامی فرمودند «دشمن از پایبندی مردم به انقلاب و از حضور آنها در صحنه های انقلاب می ترسد، حضور ملت در صحنه های انقلاب و هوشیاری و آمادگی آنها دشمن را مأیوس خواهد کرد، سرنوشت کشور با انتخابات است، انتخابات سرنوشت یک ملت را تعیین می کند، انتخابات بر فرض اینکه سیاسی باشد و هست، سرنوشت همه ملت را تعیین می کند یعنی آحاد ملت سرنوشت زندگیشان در دنیا و آخرت منوط به این انتخابات است».

استاد حوزه علمیه بیان داشت: نگاه امام راحل به انتخابات این بود که سرنوشت کشور را انتخابات تعیین می کند و هرچه با شکوه تر برگزار شود بیشتر موجب تقویت اسلام می شود پس استکبار جهانی اگر فرصت پیدا کند باز هم به فتنه گری در ایام انتخابات می پردازد.

حجت الاسلام صرفی پور در ادامه یادآور شد: انگیزه اصلی دشمنان از فتنه گری، ساقط کردن نظام اسلامی و برپا کردن نظام سکولار که بر پایه بی دینی بنا شده، است.

مدیر سابق مدرسه علمیه امام خمینی(ره) کرمانشاه با اشاره به راه های مقابله با فتنه دشمنان علیه نظام عنوان داشت: مسؤولان باید خواص را هوشیار کنند و راهنمایی ها و ارشادات لازم را به آنها ارائه دهند تا مبادا از آنها بعنوان سردسته فتنه گران استفاده کنند.

استاد حوزه علمیه در پایان اظهار داشت: تریبون نماز جمعه مکانی مناسب برای آگاهی بخشی به مردم درباره اهداف فتنه گران است و مسؤولان باید از صدا و سیما و سایر وسایل ارتباط جمعی برای بصیرت افزایی مردم استفاده کنند./302/857/ب1

ارسال نظرات