۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۴۷۰۶۹۱
نماینده ولی فقیه در کردستان:

9دی روز تثبیت دوباره انقلاب و محبوبیت بیشتر رهبری بود

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی با اشاره به ثمرات حضور مردم در تجمع بزرگ نهم دی ماه، تثبیت دوباره نظام و انقلاب اسلامی و محبوبیت بیشتر رهبری در دل ها را از برکات این حماسه ذکر کرد.
آیت الله حسینی شاهرودی

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی شاهرودی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، ضمن گرامیداشت سالروز نهم دی به حضور گسترده مردم در این روز اشاره کرد و اظهار داشت: نهم دی ماه ارتباط ویژه ای با انقلاب دارد و در واقع می توان گفت این روز انقلاب جدیدی در تاریخ بود، چراکه توطئه های دشمنان را خنثی کرد.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان این که دشمن از جهت تحریم ها و دیپلماسی جهانی علیه ایران به نتیجه نرسیده است، عنوان کرد: آنها وقتی دیدند ما پیشرفت های علمی زیادی داریم و با سرعت بالایی تا 13 برابر متوسط جهانی پیش می رویم احساس خطر کردند و از آنجایی که راه های دیگر بسته بود، هدف خود را توطئه های داخلی قرار دادند.

وی افزود: دشمنان در آن روز بهترین مسیر توطئه خود را از طریق حضور خود را در شکل انتخابات دیدند و با بهانه واهی که خودشان هم کذب بودن آنها را می دانستند، ادعای تقلب کردند ولی به جای پیگیری از طریق مجاری قانونی به سمتی رفتند تا توطئه های خود را اجرایی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی با تأکید براین که دشمنان سال ها روی مسأله از بین بردن انقلاب کار می کردند، خاطرنشان کرد: آنها اصل نظام و انقلاب و رهبری را هدف قرار داده بودند و می خواستند نظامی مردمی و ولایی را از بین ببرند در حالی که همه بر آن توافق داریم و خودشان هم می دانستند که سخنان شان صحیح نیست و با همه رسانه های خارجی و ضد انقلاب همراه و همدل شدند تا نظام اسلامی را ساقط کنند.

وی با اشاره به اینکه ما در آن دوران شاهد بیشترین دخالت های آشکار از آمریکا، انگلیس و اسرائیل بودیم، خاطرنشان کرد: بزرگترین دشمنان ما از فتنه گران و سران آنها حمایت می کردند تا بتوانند انقلاب را از بین ببرند و نظام را ساقط کنند و با برنامه هایی که داشتند کار را تمام شده می دیدند ولی رهبر معظم نقلاب و دلسوزان نظام با آگهی بخشی به مردم در نهم دی تمام نقشه های دشمنان را نقش برآب کردند.

نماینده ولی فقیه در کردستان افزود: روز نهم دی ماه سال 88 دیدیم که مردم با بصیرت به میدان آمدند و وقتی آن حرکت عظیم در این روز اتفاق افتاد دشمن مأیوس شد و به همین دلیل این روز در تاریخ ماندگار شد و دشمن نیز به این نتیجه رسید که نمی تواند از نیروی مردمی علیه انقلاب استفاده کند بلکه به عکس مردم و کسانی که احساس خطر کردند به میدان آمدند و عشق به ولایت و رهبری را نشان دادند.

وی با اشاره به ثمرات تجمع عظیم مردم در روز نهم دی ماه یادآور شد: این حرکت نخست باعث تثبیت دوباره انقلاب اسلامی شد و محبوبیت بیشتر رهبر معظم انقلاب در دل های مردم را به همراه داشت و این حرکت عاملی شد تا ارتباط مردم با رهبر و نظام اسلامی بیشتر شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی ادامه داد: مردم در این روز بود که دشمن را شناختند و فهمیدند دشمن با خشم و کینه به انقلاب و نظام نگاه می کند، به مقدسات اسلامی ما اهمیت نمی دهند و پشت پا به ناموس و دین و ارزش ها  می زدند؛ نهم دی نشان داد که مردم از دین و نظام و انقلاب دفاع می کنند و یکی از مه مترین نتایج این روز همین مسأله بود که خدا در روز ولایت امیرمؤمنان به پیامبر بشارت دارد که «الْيَوْمَ يَئِسَ الَّذِينَ كَفَرُوا مِنْ دِينِكُمْ»، بنابراین کفار نمی توانند کاری کنند به شرط آن که ما در داخل کشور با یکدیگر همدل و همزبان باشیم./1330/ت302/ج

ارسال نظرات