۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۳
کد خبر: ۴۷۰۵۴۷
مسؤول بسیج طلاب قزوین:

جاسوس‌های آمریکایی بزرگترین آشوب گران فتنه 88 هستند

حجت الاسلام مصطفایی گفت: عوامل به وجود آورنده فتنه با تمام وجود خاستار خیانت به کشور و همکاری با دشمن بوده‌اند.
حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی

حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی مسؤول بسیج طلاب استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، ضمن گرامیداشت حماسه ملی و عبادی 9دی گفت: حماسه 9دی یک روز عادی در تاریخ ملت ایران نیست بلکه از مهم‌ترین ایام در تاریخ و تقویم ملت به حساب می‌شود و بسیاری از نخبگان ما در این حماسه حضور نداشتند و راه درست را نشناختند

جاسوس‌های آمریکایی بزرگترین آشوب گران فتنه 88 هستند

حجت الاسلام مصطفایی افزود: فتنه گران جمهوری اسلامی عامل اصلی به وجود آمدن حماسه 9 دی بوده‌اند عوامل به وجود آورنده فتنه با تمام وجود خاستار خیانت به کشور وهمکاری با آنها بوده‌اند از جمله آقایان حجت الاسلام مهدی کروبی و میر حسین موسوی شامل می‌شوند که در سفارتخانه های انگلیس و امریکا به عنوان جاسوس فعالیت می‌کردند.

وی افزود: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در خطبه های نماز جمعه سال 88که سبب شد مردم غیور و ولایتی جمهوری اسلامی ایران در کل نقاط کشور برای حمایت از سخنان مقام معظم رهبری به خیابان رفته و شعار مرگ بر آمریکا و انگلیس خائن را سر دادند.

استاد حوزه ادامه داد: فتنه گران 8 ماه اقتصاد کشور را فلج کردند که رابطه مستقیمی با عدم وجود بصیرت است و در این رابطه با مسؤولان و حوزویان حماسه 9دی و سران فتنه را برای ملت ایران روشن سازی کنند تا مردم با آگاهی با این مقابله کنند.

9 دی کشور و نظام را بیمه کرد

وی با اشاره به نقش حماسه 9دی در حفظ امنیت کشور بیان کرد: حماسه 9دی سبب آشنایی با نیرنگهای دشمن شد که موقعیت خوبی است تا تشکیلات نظامی را با اهداف دشمنان به روز کنیم تا دیگر دشمنان به خود اجازه شکل گیری فتنه دیگری را نداشته باشند.

مسؤول بسیج طلاب استان قزوین در ادامه اظهار کرد: فتنه گران با سردادن شعارهای مرگ بر اصل ولایت فقیه که نتیجه می‌گیریم آنها اصل ولایت فقیه را نشانه گرفته بودند اما با بصیرت رهبر معظم انقلاب رو به رو شدند و عامل اصلی شکست آنها همین اصل مهم است.

وی اضافه کرد: مکرراً در اخبار مشاهده می‌شود که در آمریکا بر روی مردم بی‌گناه تیراندازی می‌شود، این اصل ناامنی در داخل کشور آمریکا جنایتگر‌ کار را می‌رساند.

استاد دینی با اشاره به نقش بیگانگان در فتنه 88 ابراز کرد: عامل اصلی فتنه 88 جاسوس‌های انگلیسی و آمریکایی بودند که در رابطه با این موضوع می‌توان به راه پیمایی سال88 اشاره کرد که مردم همیشه حاضر در صحنه نبرد حق علیه باطل با سر دادن شعارهای انقلابی نظیر هیهات من الذله به فتنه گران فهماندند که مفام معظم رهبری تنها نیست.

 وی در پایان با اشاره به اهمیت این نکته 9دی روز بیدار شدن ملت است، گفت: امروزه اصول و اهداف این انقلاب به جهان اسلام صادر شده است و اگر ما در برجام به اقتصاد مقاومتی عمل کنیم هیچ مشکلی به برکت خون شهدا و راهنمایی های مقام معظم رهبری به وجود نخواهد آمد./853/302/ب3

ارسال نظرات