۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۴۷۰۴۵۲
امام جمعه امیدیه:

دنیاگرایی دلیل سکوت برخی خواص در فتنه 88 است

امام جمعه امیدیه با بیان این که مردم در فتنه 88 در پرتو نور ولایت از انقلاب و نظام اسلامی حمایت کردند، گفت: سکوت برخی خواص در برابر اقدامات فتنه گران و عدم عذرخواهی به دلیل سر سپردگی دنیوی است.
حجت الاسلام علیزاده، امام جمعه امیدیه

حجت الاسلام مهدی علیزاده، امام جمعه امیدیه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که دشمنان همه روزه در پی ترفند و فتنه های جدید علیه نظام اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: فتنه های شبیه فتنه 88 دامنه دار خواهد بود و از این لحاظ باید با آرامش سازی فضای داخلی کشور و روشنگری و بصیرت افزایی، مسیر صحیح را به مردم نمایان کنیم.

امام جمعه امیدیه با بیان این که در فتنه 88 به سبب غبارآلود ساختن فضای کشور حق از باطل شناخته نشد، اظهار داشت: در فتنه 78 اگر به صورت درست چراغ هدایت ولایت را مشخص می کردیم قطعا در سال 88 ضربه های کمتری را شاهد بودیم.

رییس شورای فرهنگ عمومی امیدیه با اشاره به این که مردم در پرتو نور ولایت از انقلاب و نظام اسلامی حمایت کردند، ابراز داشت: روشنگری دوباره ضروری است تا مردم را از تلاش دشمنان برای چپاول داشته ها آگاه کنیم و مردم بدانند که خوابیدن در سرمستی پیروزی، شکست را در پی خواهد داشت.

حجت الاسلام علیزاده به عدم صبوری برخی افراد در برابر مطرح کردن فتنه 88 به دلیل مردودی در این رویداد بزرگ اشاره و عنوان کرد: حمایت برخی خواص از فتنه گران و سکوت در برابر فتنه و عدم موضع گیری بزرگترین دلیل بر مردودی آنها است و هم اکنون بدون عذرخواهی از مردم به دلیل ضربه زدن به نظام اسلامی، پست های حساس را پذیرا هستند.

وی با بیان این که برخی خواص با دل سپردگی به دنیا و مقام های دنیوی از حق رویگردان شدند، اظهار داشت: این خواص با کام فرو بستن و عدم دفاع از حق به عنوان مردود فتنه 88 مشخص و خطراتی را برای انقلاب اسلامی فراهم کردند و امیداوم که مردم در رأی دهی خود درک کنند که سکوت کنندگان و نااهلان انقلاب اسلامی صلاحیت قرار گرفتن در بطن نظام اسلامی را ندارند./302/9456/ب1

ارسال نظرات