۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۴۷۰۰۲۸
امام جمعه کوهبنان:

9 دی روز تبلور بصیرت عمومی و بیعت با رهبری است

حجت الاسلام جعفری گفت: نهم دی ماه روز تبلور بصیرت عمومی مردم و بیعت مجدد با امامت و رهبری است و مردم هرساله با حضور خود در حماسه نهم دی ماه ترفندهای دشمن را به یأس تبدیل می کنند.
امام جمعه کوهبنان

حجت الاسلام عباس جعفری امام جمعه کوهبنان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، اظهار کرد: حماسه نهم دی سال 1388 یکی از وقایع بسیار مهم در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شد؛ و  این حماسه در تاریخ ایران بسیار مهم و ارزشمند به شمار می رود، به تعبیری می توان گفت اهمیت این روز مثل اهمیت روز 22 بهمن سال 1357 است.

وی با بیان اینکه نهم دی ماه روز تبلور بصیرت عمومی مردم و بیعت مجدد عموم مردم با امامت و رهبری است، افزود: در این روز دشمنان نظام جمهوری اسلامی با وجود فتنه ای که عوامل فتنه انجام دادند بسیار امیدوار بودند که می توانند با این فتنه بر روی نظام جمهوری اسلامی تاثیر بگذارند و ضربه ای را به نظام وارد کنند.

امام جمعه کوهبنان ادامه داد: اما نهم دی ماه آنان را ناامید کرد و فهمیدند که در مقابل مردمی محکم، مومن، بصیر و رهبری آگاه و با صلابت قرار دارند که همه جوانب را می شناسد و می داند و به موقع هم رهنمودهای لازم را بیان می کند.

حجت الاسلام جعفری تصریح کرد: این روز را باید یوم الله دانست و این روز همانند روزهای 22 بهمن، 12 فروردین و روز قدس گرامی داشت؛ و روز نهم دی جنبه تضمینی روزهای دیگر را دارد و مردم ایران باید شکرگذار این روز باشند.

وی خاطرنشان کرد: حضور مردم در صحنه پاسخ محکمی به عوامل فتنه بود و مردم هرساله با حضور خود در حماسه نهم دی ماه ترفندهای دشمن را به یأس تبدیل می کنند و هرگاه دشمن بخواهد اقدامات شومی را علیه ایران انجام دهد سیل خروشان مردم آنان را ناامید می کند.

امام جمعه کوهبنان با اشاره به اینکه دشمن اکنون می داند که مردم پشتیبان نظام و انقلاب خود هستند، یادآور شد: با توجه به مشکلاتی که در جامعه وجود دارد؛ اما مردم همچنان پشتیبان رهبر و نظام خود هستند و در مسیر رهبری قدم برمی دارند.

حجت الاسلام جعفری تأکید کرد: بصیرت مردم نقشه های دشمن را بر آب می کند و نظام جمهوری اسلامی به پشتیبانی مردم امیدوار است و امت ایران با بصیرت و صلابت و توکل برخدا راه امام بزرگوار و شهدا را ادامه می دهند و هرساله این مراسم را با شکوه خاص برگزار می کنند.

وی اضافه کرد: عواقب فتنه 88 باید تذکر داده شود و رهبر معظم انقلاب در بیانات مختلف خود سخن از فتنه 88 به میان می آورند؛ زیرا دشمنان ضربه مهلکی را بر پیکره این نظام  وارد کردند و در این فتنه با هماهنگی دشمنان داخلی و هموار کردن مسیر برای آنان خیانت بزرگی را مرتکب شدند.

امام جمعه کوهبنان گفت: مردم شهرستان کوهبنان نیز با حضور پرشور خود در مراسم حماسه نهم دی با صلابت تر از سالهای گذشته بار دیگر تجدید پیمان و میثاق خود را با نظام و رهبر معظم انقلاب اعلام می کنند و به دشمنان ثابت خواهند کرد که ما پشتیبان رهبر و انقلاب خود هستیم و هرگز دست از آرمان های مقدس خود بر نخواهیم داشت./302/9709/ب1

ارسال نظرات