۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲
کد خبر: ۴۷۰۰۱۵
امام جمعه شهرری:

9 دی تجلی ولایت مداری مردم ایران بود

امام جمعه شهرری گفت: یکی از دستاوردهای 9 دی تجلی ولایت پذیری و ولایت مداری مردم ایران بود، مردم در آن روز با عظمت نشان دادند که همیشه گوش به فرمان رهبری هستند.
حجت الاسلام سید علی شاهچراغی   امام جمعه شهر ری

حجت الاسلام سید علی شاهچراغی، امام جمعه شهرری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به حماسه مردمی نهم دیماه سال 88 گفت: حماسه نهم دیماه تجلی سه دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: اگر ملت از این سه دستاورد صیانت کنند یقینا هیچ فتنه‌ای نمی‌تواند کوچک‌ترین گزندی به انقلاب و مردم وارد کند.

حجت الاسلام شاهچراغی بصیرت را نخستین عامل این پیروزی بیان و اظهار داشت: انسان بصیر نسبت به دشمن و موقعیت زمانی کاملا شناخت دارد به همین سبب در لحظه خطر وارد میدان دفاع از حق می‌شود و در مقابل دشمن قد علم می‌کند.

امام جمعه شهرری با اشاره به ولایت مداری و ولایت پذیری مردم بصیر ایران که در روز نهم دیماه متجلی شد، ابراز کرد: یکی از دستاوردهای 9 دی تجلی ولایت پذیری و ولایت مداری مردم ایران بود مردم در آن روز با عظمت نشان دادند که همیشه گوش به فرمان رهبری هستند.

وی با بیان اینکه ولایت امین مردم و همه امور در دستان ایشان است، بیان داشت: اگر مردم با همه وجود از ولی امر مسلمین رهبر معظم انقلاب اطاعت کنند آسب ناپذیر بوده و هیچ خطر و تهدیدی از سوی دشمنان زمینه شکست آنان را فراهم نخواهد کرد.

حجت الاسلام شاهچراغی درباره وحدت و یکپارچگی ملت در یوم‌الله 9 دی، خاطرنشان کرد: دین اسلام و قرآن کریم مبین اتحاد و انسجام مسلمانان است و این مهم عاملی برای پیروزی جهان اسلام در مقابل جهان کفر به شمار می‌رود که در روز 9 دی این امر بر همگان اثبات شد./302/813/ب1

ارسال نظرات