۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۳
کد خبر: ۴۶۸۴۶۹
با حضور مدیرکل حوزه‌های علمیه خواهران آذربایجان غربی؛

نمایشگاه کتاب در مدرسه علمیه الزهرا ارومیه افتتاح شد

نمایشگاه کتاب با 495 جلد و 90 عنوان با حضور مدیرکل حوزه‌های علمیه خواهران آذربایجان غربی در مدرسه علمیه الزهرا(س) ارومیه افتتاح شد.
نمایشگاه کتاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، نمایشگاه کتاب با 495 جلد و 90 عنوان بعد از ظهر امروز در مدرسه علمیه الزهرا(س) ارومیه افتتاح شد.

مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با حضور حجت‌الاسلام حمید راحلی مدیرکل حوزه‌های علمیه خواهران آذربایجان غربی همراه بود.

مرضیه پورحیدر، مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) در این مراسم در سخنانی مهدویت و ائمه اطهار(ع)، علوم قرآنی و زنان را از موضوعات و عناوین کتاب‌های ارائه شده در این نمایشگاه ذکر کرد.

مدیر حوزه علمیه الزهرا(س) ارومیه بیان کرد: در این نمایشگاه کتاب‌های درسی مقطع سطح دو و سه حوزه‌های علمیه خواهران نیز ارائه شد.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را دسترسی آسان طلاب به کتب درسی و تحقیقاتی برشمرد و گفت: این نمایشگاه در جهت تربیت پژوهشگر و اجرای هر طلبه یک محقق برپا شد.

پورحیدر با تأکید بر استفاده از فناوری و تکنولوژی روز در حوزه‌های علمیه و ضرورت استفاده طلاب از نرم افزارهای علمی، نرم‌افزار طوبی، آیین زندگی، تربیت مربی و آموزش معارف قرآنی را از جمله نرم‌افزارهای ارائه شده در این نمایشگاه ذکر کرد.

مدیر حوزه علمیه الزهرا(س) در ادامه با بیان این‌که تربیت طلاب پژوهشگر جزء اولویت‌های حوزه علمیه خواهران قرار دارد، اظهار داشت: به مناسبت هفته پژوهش طرح «هر طلبه یک اثر پژوهشی» در مدرسه اجرا می‌شود و تلاش ما ارائه منابع مورد نیاز در دسترس طلاب پژوهشگر است.

وی همچنین از برپایی این نمایشگاه از تاریخ 29 آذر تا 9 دی ماه در مدرسه علمیه الزهرا(س) ارومیه خبر داد.

پورحیدر افزود: پس از اتمام کار این نمایشگاه در ارومیه، نمایشگاه کتاب به خوی منتقل و در مدرسه علمیه خواهران این شهرستان دایر می‌شود./202/936/ب1

ارسال نظرات