۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۴
کد خبر: ۴۶۷۸۶۴
همزمان با هفته وحدت صورت گرفت؛

پيوند ۴۵ زوج اردهالي در آستان مقدس سلطان علي ابن باقر

جشن پيوند آسماني ۴۵ زوج جوان اردهالي همزمان با هفته وحدت در آستان مقدس سلطان علي ابن امام محمد باقر(ع) مشهد ارهال کاشان برگزار شد.
يوند ۴۵ زوج در آستان مقدس سلطانعلي ابن امام محمد باقر(ع) يوند ۴۵ زوج در آستان مقدس سلطانعلي ابن امام محمد باقر(ع) يوند ۴۵ زوج در آستان مقدس سلطانعلي ابن امام محمد باقر(ع) يوند ۴۵ زوج در آستان مقدس سلطانعلي ابن امام محمد باقر(ع)

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در کاشان، حجت الاسلام مهدي سليماني اردهالي پيش از ظهر جمعه در جشن پيوند آسماني ۴۵ زوج اردهالي در آستان مقدس حضرت سلطان علي بن امام باقر(ع) مشهد اردهال کاشان، با تبريک ايام هفته وحدت، گفت: رهبر معظم انقلاب به زوج جوان سفارش کرد که از گناه دوري کنيد.

وي با تأکيد بر داشتن روحيه گذشت در زندگي، گفت: زندگي که با گذشت و وفاداري پايه ريزي شود، با خوشي سپري شده و پايدار خواهد بود.

حجت الاسلام سليماني اردهالي با بيان اينکه پيامبر اسلام(ص) فرمود که جهاد زن در شوهرداري خوب است، افزود: زن در زندگي هميشه  در حال جهاد است و مي تواند همواره مجاهدت کند.

امام جمعه مشهد اردهال با اشاره به اينکه خوب شوهرداري کردن جهاد است، گفت: جهاد در زندگي از حلاوت و سختي خود برخوردار است که بايد با تدبير و گذشت به حلاوت آن افزود و سختي ها را تحمل کرد و کاهش داد.

استاد درس خارج حوزه علميه قم با بيان اينکه در کشور ايران ماهانه ۸ هزار طلاق ثبت مي شود که اين آمار وحشتناک است، گفت: دشمن در راستاي سست شدن پايه زندگي زوجها تلاش مي کند.

وي با بيان اينکه رسول خدا(ص) مي فرمايد هيچ بنايي در اسلام محبوب تر از بناي ازدواج نيست، گفت: در کنار بناي محبوب ازدواج، افرادي قرار دارند که از مار خطرناک تر هستند.

حجت الاسلام سليماني اردهالي با تأکيد بر اهتمام در حفظ بنيان خانواده و مواظبت از خطرات احتمالي و تأکيد بر کمک خيران به جوانان براي تشکيل و استحکام خانواده، گفت: برخي دوستان هستند که براي زندگي خطرناک هستند.

وي موبايل را داراي مخاطرات بسيار دانست و گفت: فضاي مجازي داراي مطالب خوب و بد بسيار است که مي توان آن را مانند چاقو دانست که مي تواند در مسير خوب و بد استفاده شود.

مدير مدرسه صاحب الزمان(عج) قم با بيان اينکه بايد از شکار شدن زندگي از سوي صيادان مواظبت کرد، گفت: استحکام خانواده در دست خودمان است و نبايد به دنبال شکار باشيم تا از دست شکارچيان در امان باشيم.

شايان ذکر است، جشن پيوند آسماني براي ۴۵ زوج اردهالي با حضور امام جمعه مشهد اردهال، فرماندار کاشان، رييس اداره اوقاف و امور خيريه کاشان و مسؤولان آستان مقدس اردهال و منطقه با حضور پرشور مردم برگزار شد و هدايايي از سوي آستان مقدس ارهال، فرماندار و اداره اوقاف و امور خيريه به زوجهاي جوان اردهالي اهدا شد./1307/202/ب2

ارسال نظرات