۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۴۶۷۵۲۶
امام جمعه همدان:

نابرابری از نظر شرافت شغلی در کشور بیداد می کند

آیت الله طه محمدی گفت: نابرابری از نظر شرافت شغلی در کشور بیداد می کند و دلیل این که بسیاری از دانشجویان به دنبال کار اداری هستند، این است که هیچ تضمینی برای عزت شغلی افراد وجود ندارد.
آیت الله طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، مسؤولان و کارکنان اداره حمل و نقل و پایانه استان همدان صبح امروز با آیت الله غیاث الدین طه محمدی، امام جمعه همدان دیدار کردند.

در این دیدار آیت الله محمدی با اشاره به اهمیت راهداری، اظهار داشت: هر خدمتی باید به اندازه حیاتی آن، مورد توجه ملت و دولت قرار گیرد.

وی ادامه داد: مردم شهردار را احترام می گذارند ولی رفتگر زحمت کش را نمی بینند و مسأله حمل و نقل و رانندگان زحمت فروانی دارد ولی از دید مردم و دولت پوشیده است.

امام جمعه همدان در ادامه خاطرنشان کرد: نجات یک انسان، نجات یک جامعه است و باید همان گونه که درمان از سوی پزشک مورد توجه است باید دیگر مشاغل هم مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: نابرابری از نظر شرافت شغلی در کشور بیداد می کند و دلیل این که بسیاری از دانشجویان به دنبال کار اداری هستند این است که هیچ تضمینی برای عزت شغلی افراد وجود ندارد.

آیت الله طه محمدی گفت: اهمیت حمل و نقل به حدی است که در بسیاری از شرایط؛ فرصتی استراتژیک است که حیات جوامع را به دنبال دارد و در صورت نبود این حمل و نقل در جامعه هرج و مرج در جامعه فرارگیر می شود.

وی افزود: متأسفانه برخی از مشاغل نزد مردم معتبر و برخی دیگر به نظر حقیرانه نگاه می شود مانند پزشک و پرستار که این دو به اندازه یکدیگر زحمت می کشند ولی جایگاه آن دو یکی نیست.

آیت الله طه محمدی تصریح کرد: ما واقعا به مردم نرسانده ایم که همه مردم حقوق دارند و باید به حقوق آنها توجه کرد و این مشکلات فرهنگی در جامعه به دلیل کم کاری از ناحیه مسؤولان فرهنگی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همگان باید همدیگر را درک کنند و دلیل ترویج طلاق در جامعه این است که زوجین همدیگر را درک نمی کنند./979/202/ب2

 

ارسال نظرات