۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۴۶۵۲۴۵
امام جمعه قلعه گنج:

نقض برجام نشان دهنده دشمنی آمریکا با ایران است

حجت الاسلام نجنو گفت: تمدید تحریم های کنگره آمریکا علیه ایران، نقض برجام و نشان دهنده بدعهدی و دشمنی آمریکایی ها با ملت ایران است و تصویب این قانون خلاف تعهدات آمریکا است.
حجت الاسلام نجنو امام جمعه قلعه گنج

حجت الاسلام احمد نجنو امام جمعه قلعه گنج، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، اظهار کرد: فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مورد برجام از روی حکمت بوده و حکمت ایشان از روی شناخت، درایت و دشمن شناسی که از آمریکا داشتند؛ برای معظم له مبرز بود، که برجام به سرانجام نخواهد رسید.

وی بیان کرد: اگر رهبر معظم انقلاب در برهه ای از زمان اجازه دادند تا مذاکراتی در قالب یک نرمش قهرمانانه صورت گیرد، هدف ایشان این بود تا عده ای از افراد که در کشور به برجام خوش بین بودند و فکر می کردند با برجام تمام مشکلات ایران رفع می شود؛ برای آنان واضح شود، که آمریکا قابل اعتماد نیست.

امام جمعه قلعه گنج تصریح کرد: اکنون حکمت ها و پیشگویی که رهبر معظم انقلاب از برجام داشتند برای این افراد حقیقتا روشن شد؛ که آمریکا در برجام بد عهدی و بد فطرتی خود را نشان داد و با انقلاب و نظام جمهوری اسلامی کینه و مشکل دارد و اگر معظم له نصیحت هایی را در موارد مختلف دارند؛ در آن مصلحت نظام را می بینند.

حجت الاسلام نجنو ادامه داد: آمریکا فکر نکند که اکنون با نقض برجام نگرانی های ما بیشتر می شود؛ بلکه ایران نشان خواهد داد که ما در مسیر خودکفایی در همه موارد از جمله دفاع، تکنولوژی، اقتصاد و مسائل هسته ای مثل گذشته ها روی پای خود خواهیم ایستاد.

وی با بیان اینکه آمریکا به دنبال نفوذ در کشور ایران است، افزود: اگر دشمن بخواهد چند صباحی به تعهدات خود عمل کند، تمام هدفش قصد نفوذ در مسائل مختلف کشور است و با نقض برجام ایران جلوی نفوذ دشمن را گرفت.

امام جمعه قلعه گنج یادآور شد: دین، فرهنگ و تاریخ ما نشان داده است که ایران اسلامی همیشه پایبند به تعهدات خود حتی با دشمن خود بوده و ما منتظر جرقه از سوی آنان هستیم و بد عهدی آمریکا برای همه دنیا مشخص شد که آمریکا قابل اعتماد نیست.

حجت الاسلام نجنو عنوان کرد: ایران اسلامی همیشه پایبند به تعهدات خود خواهد بود و نسبت به تعهدات خود وفادار است و آن سم پاشی هایی که از سوی آمریکا و استکبار قبلا ایران را مورد هجمه قرار داده بود اکنون دنیا آمریکا را شناخت و اینکه ایران دنبال حق است و همیشه از مظلوم دفاع خواهد کرد.

وی اضافه کرد: تمدید تحریم های کنگره آمریکا علیه ایران، نقض برجام و نشان دهنده بدعهدی و دشمنی آمریکایی ها با ملت ایران است و تصویب این قانون نقض برجام خلاف تعهدات آمریکا است و این کشور همیشه خباثت و بد عهدی را همیشه نشان داده است.

امام جمعه قلعه گنج ابراز کرد: امام خمینی (ره) آمریکا را بارها مورد تحقیر قرار دادند، عمل نکردن به توصیه های رهبر معظم انقلاب به خوبی عمل نشد و در این راه است که باید دشمن شناس بوده و در برابر همه توطئه ها و نقشه های ایادی استکبار جهانی هوشیار باشیم.

حجت الاسلام نجنو در پایان گفت: مسؤولان با هوشیاری و در مسیر فرمایشات و مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی مقتدرانه به این عهدشکنی آمریکایی‌ها پاسخ قاطعی دهند./302/9709/ب1

ارسال نظرات