۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۹
کد خبر: ۴۶۲۹۲۰

اعزام 20 طلبه مدرسه علمیه امام موسی کاظم شادگان به طرح ولایت

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) شادگان با اشاره به برنامه های این معاونت برای تبیین سخنان رهبر معظم انقلاب از اعزام 20 طلبه این مدرسه در تابستان برای حضور در طرح ولایت خبر داد.
طرح ولایت دانشجویان بسیجی

حجت الاسلام داوود حزابیان، معاون تهذیب مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) شادگان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به پخش سخنرانی های رهبر معظم انقلاب برای طلبه های مدرسه ابراز داشت: برگزاری جلسات اخلاقی با موضوع زی طلبگی و رویکرد طلبه انقلابی با تدریس حجت الاسلام آل کثیر و نیز تمهیداتی برای برگزاری دوره بینش مطهر از دیگر فعالیت های این معاونت در سال جاری است.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) شادگان به وجود بُردی به نام ولایت و با محتوای مطالبی درباره شهدای مدافع حرم، علما، مسائل سیاسی روز و آیات جهادی اشاره و خاطرنشان کرد: بحث گفتمان سخنان رهبر معظم انقلاب در پایه های دوم تا دهم مورد بحث قرار می گیرد که در این زمینه طلبه ها استقبال فراوانی دارند و در این راستا هر جلسه سخنان مقام معظم رهبری بحث تا مطالب و مقاصد آن تبیین شود.

این مقام مسؤول با بیان این که نکات کلیدی سخنان رهبر معظم انقلاب در بنرها و برگه هایی تهیه و در اختیار طلبه ها قرار می گیرد، گفت: طلبه ها به مدارس آموزش و پرورش شهرستان به ویژه مدارس شبانه روزی اعزام و در آنجا به اقامه نماز، پاسخگویی به شبهات و احکام و تبیین بصیرت حسینی می پردازند.

حجت الاسلام حزابیان با بیان این که طلبه های اعزامی به مدارس روزانه 30 دقیقه باید پاسخگوی سؤالات اعتقادی دانش آموزان باشند، اظهار داشت: طرح ولایت از دیگر اقدامات برای طلبه ها است که در این زمینه کتاب های «معرفت شناسی»، «هستی شناسی» و «انسان شناسی» با حضور آنها در مدرسهمورد کنکاش و بحث قرار می گیرد.

وی گفت: دوره طرح ولایت تابستان سال آینده در مشهد مقدس برگزار و 20 طلبه مدرسه اعزام خواهند شد./303/9456/ب1

ارسال نظرات