۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۱
کد خبر: ۴۶۰۶۵۳
عضو هیأت رییسه مجمع عمومی جامعه مدرسین:

سهل انگاری مسؤولان کشور غیر قابل اغماض است

حجت الاسلام رضوی مهرگفت: بی مبالاتی و سهل انگاری مسؤولان و دست اندرکاران فرهنگی کشور غیر قابل اغماض است.
رضوی مهر

حجت الاسلام سید جلال رضوی مهر، عضو هیئت رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان پیرامون اهمیت پرداختن به مسائل فرهنگی خاطرنشان کرد: امروزه دشمنان با شبیخون فرهنگی وارد عملیات پنهان و نیمه پنهان علیه فرهنگ اسلامی شده اند.

وی با اشاره به اینکه دشمن ارزش ها، مفاهیم دینی و حتی انسانی را نشانه گرفته، افزود: بی مبالاتی و سهل انگاری مسؤولان و دست اندرکاران فرهنگی کشور غیر قابل اغماض است.

استاد حوزه علمیه ضمن اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری تصریح کرد: امروز ولنگاری فرهنگی پدیده ای است که با چراغ سبز مزدوران داخلی و مهندسی دشمنان خارجی برنامه ریزی شده است.

وی افزود:دیدگان بصیر مقام معظم رهبری قبل از شبیخون دشمن به ارکان و ارزشها و نیز تلنگر بیداری جامعه با رهنمود ها و هدایت گری های ایشان سبب کاهش تاثیر این تبلیغات علیه فرهنگ اسلامی - ایرانی شده است.

حجت الاسلام رضوی مهر با اشاره به دست کم گرفتن دشمن ابراز داشت: متاسفانه با اعمال سلیقه و عدم وحدت رویه و موازی کاری نهادهای مرتبط در این حوزه مواجهیم.

وی خاطرنشان کرد: بایستی مراقب نفوذ دشمن باشیم و اجازه ندهیم دشمن در قالب ورزش، تالیف کتاب و مقالات و همچنین آداب اجتماعی مجالی برای حضور پیدا کند.

عضو هیأت رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه افزود: مبلغان و مدیران، حوزه و دانشگاه برای حفظ فرهنگ اصیل و ناب ایران اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکنند.

وی اضافه کرد: خون شهیدان این کشور فرهنگی به پهنای امت اسلامی را رقم زده، فرهنگی سرخ، پایدار و ماندگار که از هجمه های دشمن جلوگیری می کند.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به ضرورت توجه به جوانان خاطرنشان کرد: هدف دشمنان ایران قشر جوان است که بایستی از ظرفیت تمامی اماکن تفریحی، مذهبی، فرهنگی و ورزشی حداکثر استفاده را برد./979/302/ب3

 

ارسال نظرات