۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۰
کد خبر: ۴۵۷۹۴۱
وزیر کشور:

اقتصاد مقاومتی با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی و مشارکت مردمی محقق می‌شود

رحمانی فضلی اولویت نخست کشور را اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: برای برطرف شدن مشکلات اقتصادی کشور که شامل همه بخشهای فرهنگی، اجتماعی و سیاسی می شود باید با تکیه بر ظرفیتها و مشارکت مردمی گام برداشت.
وزیر کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، عبدالرضا رحمانی فضلی، شامگاه امشب در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان لرستان، گفت: در حوزه اقتصاد مقاومتی اتفاقات خوبی در لرستان صورت گرفته است.

وی اقتصاد مقاومتی را اولویت نخست کشور دانست و افزود: برای تحقق این مهم باید از ظرفیتهای داخلی استفاده کرد و با مشارکت مردمی در این راستا گام برداشت.

وزیر کشور در ادامه تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی صرفأ به مسائل اقتصادی مربوط نمی شود بلکه سایر حوزه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در بر می گیرد و از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی ایجاد انگیزه و امنیت را لازمه سرمایه گذاری دانست و گفت: مسؤولان در این راستا باید هوشیار و با دقت بیشتر عمل کنند.

رحمانی فضلی با تأکید بر لزوم جذب سرمایه های داخلی و خارجی در کشور خاطرنشان کرد: در راستای اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی استانداران باید مشاورانی در حوزه تأمین منابع مالی انتخاب کنند.

وی با اشاره به وضعیت زیرساختی لرستان برای سرمایه گذاری عنوان داشت: در این حوزه خلأهایی وجود دارد که نیازمند اقدام و عمل بیشتری است و باید مورد توجه مسؤولان قرار گیرد.

اساس امنیت کشور مبتنی بر مردم است

وزیر کشور در ادامه به امنیت کشور اشاره و افزود: امنیت مهم ترین مسأله در کشور است و نیروهای نظامی، انتظامی و قضایی کشور در حوزه امنیت به خوبی فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه اساس امنیت کشور مبتنی بر مردم بوده و هرچه داریم از مردم است، گفت: مردم دربخش امنیت و اقتصاد مقاومتی نقش بسزایی داشته و دارند.

رحمانی فضلی با اشاره به نقش مردم در تقویت امنیت کشور، اقتدار و منافع ملی، خاطرنشان کرد: با حضور و مشارکت مردم می توان مشکلات اقتصادی را برطرف ساخت و در بهبود وضعیت اقتصادی کشور اقدامات شایسته ای انجام داد./202/9459/ب1

ارسال نظرات