۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۷
کد خبر: ۴۵۷۹۱۵
نماینده ولی فقیه در قرارگاه منطقه ای شمال غرب سپاه:

سوریه خاکریز نخست مبارزه با دشمن است

حجت الاسلام ولایی با تأکید بر حمایت و پشتیبانی از جبهه مقاومت از طریق زبان و عمل، گفت: با تحلیل‌های ضعیف جریان سوریه را تضعیف نکنیم؛ بشار اسد هر عملکردی هم داشته باشد باز پرچم مقاومت که متعلق به شیعه است را بالا نگه داشته و معامله نکرده است.
ولایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ابوالفضل ولایی نماینده ولی فقیه در قرارگاه منطقه ای شمال غرب سپاه امروز در یادواره شهدای سپاه عاشورا با بیان اینکه ملت ایران با رشادتها و اعتقاد به خدا یکی از علايم ظهور را متجلی کردند، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با تأسی به مکتب حسینی و غدیر انقلاب را به پیروزی رساندند.

وی با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم (ص) ابراز داشت:‌ پیامبر اسلام(ص) فرموده‌اند که شهدا امین خدا هستند، مسؤولیت امین ایجاد امنیت است و امنیت ما حاصل رشادتهای شهدا است، امروز ایران اسلامی اگر در امنیت و اقتدار به سر می برد همه به جهت همین از جان گذشتگیهای شهدا و رزمندگان اسلام است.

نماینده ولی فقیه در قرارگاه منطقه ای شمال غرب سپاه با بیان اینکه برخی تصور می‌کنند امنیت در مذاکرات و تعاملات با غرب و اروپا تامین می‌‌شود، ادامه داد: نکته‌‌ اساسی این است که اگر مقاومت کردیم و شهادت را پاس داشتیم، رحمت الهی شامل حال ما هم خواهد شد، حفظ یاد و تداوم سیره شهدا عامل اقتدار و عظمت ایران اسلامی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب شهدا را مظهر قدرت ایران دانسته‌‌اند، اذعان داشت: درک این جریان برای بسیاری قابل فهم نیست اینکه چه کسانی این امنیت را ایجاد می‌کنند و گرنه می‌‌دانستند که در مقابل نمرودیان با یک قدم عقب نشینی، با بیست قدم جلو روی آنها روبرو می‌‌شویم.

حجت الاسلام ولایی با بیان اینکه پیامبر اکرم (ص) سه کار عمده در ایجاد حکومت اسلامی داشتند، ابراز داشت: امت سازی، دولت سازی و الگو سازی برای نسلهای آتی سه کار عمده‌‌ای بود که پیامبر اکرم(ص) در نظر داشتند، هرچند این الگو در آن برهه اجرا نشد، اما 1400 سال بعد ملتی به پاخاست تا آنچه از غدیر خم برجا مانده بود را ادامه دهند.

وی استقامت و پایداری را سبب نزول رحمت الهی و پیشرفت کشور دانست و تصریح کرد: حضرت ابراهیم(ع) در امامت یک شاخص بزرگ هستند، ایشان در آتش افکنده شدند اما از راه خود بازنگشتند، در نتیجه رحمت الهی به پاس مقاومت و ایستادگی بر ایشان نازل شد.

نماینده ولی فقیه در قرارگاه منطقه ای شمال غرب سپاه با تأکید بر حمایت و پشتیبانی از جبهه مقاومت از طریق زبان و عمل، تصریح کرد: با تحلیلهای ضعیف جریان سوریه را تضعیف نکنیم، بشار اسد هر عملکردی هم داشته باشد باز پرچم مقاومت که متعلق به شیعه است، را بالا نگه داشته و معامله نکرده است.

وی با بیان اینکه کسی که تفکر دینی صحیح دارد می فهمد که وجود بشار اسد به نفع ما، به نفع امامت و فرهنگ حنیف ابراهیمی است  ادامه داد: سوریه خط مقدم و خاکریز نخست برای مبارزه با استکبار جهانی در شرایط امروز است و اگر یک روز زودتر از دست برود به ضرر کشور و امنیت ایران است./202/854/ب1

ارسال نظرات