۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۱
کد خبر: ۴۵۷۴۳۷

آیت الله نجفی بر لزوم وحدت ملت لبنان تأکید کرد

یکی از مراجع تقلید نجف اشرف از ملت لبنان خواست که اتحاد خود را در برابر دشمنان حفظ کنند.
حضرت آیت الله بشیر نجفی از مراجع تقلید نجف اشرف

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ حسن عبدالله مسؤول بخش فرهنگی جنبش امل، قبلان قبلان، رییس شورای جنوب، عباس ابراهیم مدیرکل اداره امنیت و قاسم سوید، مدیر شبکه ماهواره ای ام بی ان لبنان امروز ضمن سفر به شهر نجف اشرف با حضرت آیت الله شیخ بشیر نجفی از مراجع تقلید دیدار کردند.

حضرت آیت الله نجفی در این دیدار گفت: من مسائل و آخرین رویدادهای لبنان را به علت اهمیتش در سطح منطقه رصد و پیگیری می‎کنم.

وی بر ضرورت حفظ وحدت ملی در لبنان تاکید کرد و بیان داشت: مردم لبنان باید از هر مسأله‎ای که موجب ناامنی و ضربه خوردن وحدت در این کشور می‎شود به شدت دوری کنند.

حجت الاسلام شیخ حسن عبدالله نیز در این دیدار ضمن تشکر از نصیحت و رهنمودهای حضرت آیت الله نجفی خاطرنشان کرد: مراجع نجف اشرف جایگاه بزرگی در قلب مردم لبنان به ویژه شیعیان دارند.

از سوی دیگر حجت الاسلام شیخ علی نجفی، مدیر دفتر حضرت آیت الله شیخ بشیر نجفی در دیدار با جمعی از نمایندگان سازمان‎های بین المللی حقوق بشر بر ضرورت رصد فعالیت‎های انسان دوستانه بسیج مردمی در جریان عملیات‎های مبارزه با تروریسم تاکید کرد.

وی اقدامات بسیج مردمی را در راستای خدمت به بشریت دانست و اظهار داشت: مجاهدان عراقی با رشادت و شجاعت بسیار در برابر جریان تروریستی داعش ایستادهاند./994/ب902/د

ارسال نظرات