۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۴۵۶۹۰۴
رییس جمهور:

عزت و سربلندی ایران اسلامی مرهون مجاهدت‌های امام راحل است

حجت الاسلام والمسلمین روحانی با بیان این که عزت و سربلندی ایران اسلامی مرهون مجاهدت‌های امام راحل است، اظهار داشت: امروز به استانی آمده ایم که یادآور امام امت(ره) می باشد و هرچه داریم از برکت آن امام راحل است.
حجت الاسلام والمسلمین روحانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی لحظاتی پیش در بدو ورود به اراک در جمع خبرنگاران بیان کرد: اکنون در ایامی هستیم که عطر و بوی فرهنگ عاشورا به خوبی استشمام می‌شود و افتخار می کنم که در این ایامی به استان مرکزی سفر کرده ام.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی با بیان اینکه عزت و سربلندی ایران اسلامی مرهون مجاهدت‌های امام راحل است، اظهار داشت: امروز به استانی آمده ایم که یادآور امام امت(ره) می باشد و هرچه داریم از برکت آن امام راحل است.

رییس جمهور خاطر نشان کرد: امام خمینی(ره) در آغاز دوران زندگی در این استان و آغاز دوره تحصیل خود را در حوزه علمیه شهر اراک گذراند.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی  با اشاره به مردم فهیم استان مرکزی، اظهار داشت: استان مرکزی، استانی صنعتی است، مردم این دیار مردمی غیور و ایثارگر هستند و افتخاری بزرگ است که دولت تدبیر و امید به این استان سفر کرده است.

رییس جمهور بیان داشت: امیدوارم در این سفر استانی خواست و مطالبات و نظرات مردم را در جلسات عمومی به خوبی بشنویم و هم به تصمیمات در هیئت وزیران جامه عمل بپوشانیم و شاهد پیشرفت استان مرکزی باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی در بدو ورود رییس جمهوری به فرودگاه اراک فرزند شهید آسنجرانی با گل از مقام عالی اجرایی کشور استقبال کرد و نیروهای نظامی استان در استقبال رسمی حضور داشتند.

به گزارش رسا، در آیین استقبال رسمی از رییس جمهوری، استاندار مرکزی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ، اعضای مجمع نمایندگان و تعدادی از نمایندگان اقشار مردم حضور داشتند.

یادآور می شود، دیدار با مردم در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک، برگزاری نشست توسعه و سرمایه گذاری با حضور فعالان اقتصادی بخش دولتی و خصوصی، دیدار با نخبگان، علما و برگزیدگان استان مرکزی، بازدید از شرکت ماشین سازی اراک و بهره برداری از طرح های اقتصادی و عمرانی به صورت ویدئو کنفرانس از جمله برنامه های تدارک شده این سفر در روز نخست در شهرستان اراک است./842/پ202/ج

ارسال نظرات