۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۴۵۳۲۲۸
رييس اداره تبليغات اسلامي آران و بيدگل:

محافل عزاداری حسينی سلاح قدرتمند مسلمانان در برابر نفوذ افکار غرب است

رييس اداره تبليغات اسلامي شهرستان آران و بيدگل با اشاره به اينكه جلسات حسيني مانند گذشته اثرگذار و سازنده باشد تا بصيرت مردم را افزايش دهد، گفت: دشمنان اسلام معترف هستند محافل عزاداري حسيني سلاح قدرتمند مسلمانان در برابر نفوذ افکار غرب است.
حجت الاسلام سميع الله مردان

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، حجت الاسلام سميع الله مردان پيش از ظهر امروز در جمع اعضاي رؤساي هيئات مذهبي آران و بيدگل، با تسليت آغاز ماه عزاي حسيني، محرم را ماه درس و حکمت دانست و افزود: دشمنان اسلام معترف هستند محافل عزاداري حسيني سلاح قدرتمند مسلمانان در برابر نفوذ افکار غرب است.

وي افزود: دشمنان اسلام از آغاز قيام سرخ حسيني تاکنون پيروزي خود را بر مسلمانان منوط به خاموش کردن محافل معنوي عزاداري حسيني دانسته اند و در اين راه از هيچ تلاشي دريغ نکرده اند.

رييس اداره تبليغات اسلامي شهرستان آران و بيدگل با اشاره به اينکه عشق و علاقه حسيني همواره در دل هاي پاک مؤمنان پايدار و ماندگار است خاطر نشان کرد: هر سال عزاداري ميليوني سرور و سالار شهيدان حضرت اباعبدالله الحسين(ع) و ياران باوفايش فزوني مي يابد و اراده و مشيت الهي بر ماندگاري عاشورا قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام مردان افزود: عاشورا هر روز و هر زمان پيام دارد و امام حسين(ع) در قلوب همه ارادتمندان جا دارد و وقتي محرم مي‌رسد مردم به صورت خودجوش لباس سياه مي پوشند و عزاداري مي‌کنند.

عضو شوراي فرهنگ عمومي شهرستان آران و بيدگل به نقش خطبا و سخنرانان در ارتقاي سطح آگاهي جوانان اشاره و تصريح کرد: خطبا و سخنرانان در مجالسي که از سوی هيئات مذهبي برپا مي‌شود، اهداف ناب قيام حسيني را گوشزد کنند تا دستورات اسلام همچون امر به معروف و نهي از منکر، نماز و زکات در بين مردم پويا باشد.

حجت‌الاسلام مردان، مقابله با شبهه افکني ها، انحرافات و تغيير سبک عزاداري ها را مهم ارزيابي کرد و افزود: تخريب واقعه عاشورا و انحراف اذهان از اصل و اهداف آن، همواره در طول تاريخ هدف دشمن بوده است اما عليرغم همه تلاش ها، با بصيرت و هوشياري پيروان راستين حسيني، هرگز نتوانسته‌اند جلوي ماندگاري قيام امام حسين(ع) را بگيرند.

رييس ستاد ساماندهي شئون فرهنگي در مناسبت هاي مذهبي شهرستان آران و بيدگل ابراز اميدواري کرد: جلسات حسيني همچون گذشته اثرگذار و سازنده باشد و بصيرت مردم را افزايش دهد.

حجت الاسلام مردان اظهار اميدواري كرد با دعاي مردم، پايان محرم، پايان عمر اسرائيل و آل سعود و عمال آن ها همچون وهابيت، النصره، داعش و گروه هاي تکفيري ديگر باشد و شاهد نصر و پيروزي مسلمانان از جمله مردم فلسطين، بحرين، يمن، عراق و سوريه باشيم./202/1307/ب1

ارسال نظرات