۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۲
کد خبر: ۴۵۱۵۱۹

کتاب جانبازان (جانباز شادکام)؛ روایت خاطرات گردان تخریب به چاپ می رسد

نویسنده کتاب جانبازان (جانباز شادکام) گفت: این کتاب در مرحله بازنویسی است که قرار است پس از اتمام از سوی انتشارات روایت فتح به چاپ برسد.
روایت فتح

معصومه خسروشاهی نویسنده کتاب جانباز شادکام در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: این کتاب مربوط به اعضای گردان تخریب است، موضوع کتاب زندگی جانباز شادکام است که از زمان ورود به آموزشی جنگ تا اتفاقاتی که برای وی در جنگ و عملیات‌های مختلف رخ داده روایت شده است.

وی ادامه داد: انگیزه بنده برای نوشتن این کتاب این بود که با مرور خاطرات افرادی که در گردان تخریب بودند به زندگی آنها علاقمند شدم، از سوی دیگر تفکر تازه‌ای که گردان تخریب برای مخاطب می‌توانست ایجاد کند مرا به این سو کشاند.

خسروشاهی با بیان اینکه خاطرات مربوط به گردان تخریب با صداقت خاصی بیان شده است خاطرنشان کرد: این کتاب در مرحله بازنویسی است و تا پایان مهرماه کار بازنویسی آن تمام می‌شود.

این نویسنده دفاع مقدس با اشاره به تاثیر خاطرات رزمندگان تصریح کرد: بنده با خواندن خاطرات این کتاب حس کردم تغییراتی در من به وجود می‌آید، به نحوی که باعث برکت در زندگی من شده است و امید دارم دیگران نیز از این برکت بهره‌مند شوند.

وی در پایان گفت: این کتاب بخشی از خاطرات رزمندگان در منطقه عملیاتی است که آنها نقش تخریب‌چی را دارند، نقطه عطف داستان جایی است که گروه تخریب به سیم خارداری می‌رسد که امکان برداشتن آن وجود ندارد و یکی از رزمندگان داوطلبان بروی سیم خاردارها می‌خوابد تا هم رزم‌های او بتوانند عملیات را آغاز کنند، روایت این قسمت از داستان برای من بسیار سخت بود و مدتها بر روی آن متمرکز بودم./816/ت302/ق

 

ارسال نظرات