۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۵
کد خبر: ۴۴۰۹۸۳
روحانی اهل تسنن لبنان:

عربستان در جنگ ۳۳ روزه با رژیم صهیونیستی همدست بود

یکی از روحانیان اهل تسنن لبنان تأکید کرد که عربستان و جریان 14 مارس در جنگ 33 روزه علیه لبنان با رژیم صهیونیستی همدست شده بودند.
شیخ خضر الکبش از روحانیان اهل تسنن لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از العهد، شیخ خضر الکبش از روحانیان اهل تسنن لبنان در پیامی از مواضع سعد الحریری نخست وزیر سابق این کشور در قبال عربستان به شدت انتقاد کرد و افزود: الحریری به وکیل مدافع نظام ظالم عربستان مبدل شده و طبیعی است که متخصص پاسخگویی به سخنرانی های سید حسن نصرالله باشد.

 

وی افزود: الحریری با این اقدامات می تواند صفحه خود را پیش آل سعود روشن کرده و وضع مالی و سیاسی خود را به همانند سال های گذشته بازگرداند.

 

الکبش تأکید کرد که اعتقاد به اینکه الحریری و حزبش همچنان به عربستان نیاز دارد در حالی که به دلایلی روشن از سوی این کشور طرد شده است، حماقت به شمار می آید.

 

این روحانی سنی ادامه داد: عربستان و برخی کشورها در جنگ 33 روزه سال 2006 علیه لبنان با رژیم صهیونیستی همدست شده بودند و برخی از اعضای جریان المستقبل و 14 مارس (به ریاست سعد الحریری) در جنایت جنگ علیه ملت لبنان مشارکت داشتند.

 

وی خاطر نشان ساخت: روزهای آینده حجم توطئه این جریان علیه مقاومت مشخص خواهد شد. مقاومت در حالی لبنان را به نقشه عرب و جهان بازگرداند که جریان 14 مارس تلاش می کند این کشور را به سرسپرده آمریکا کند و خدمتگزار رژیم صهیونیستی باشد./980/ب902/د
مترجم: محمدرضا جاسم زاده

ارسال نظرات