۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۷
کد خبر: ۴۴۰۹۷۹
علمای بحرین:

آل‎خلیفه شیوه تروریست مآبانه‎ای در قبال بحران اتخاذ کرده است

علمای بحرین با صدور پیامی بازداشت رییس مجلس اسلامی علمای شیعه این کشور را به شدت محکوم کردند.
علمای بحرین

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از اللؤلؤه، علمای بحرین با صدور پیامی اقدام آل خلیفه در بازداشت حجت الاسلام سید مجید المشعل رییس مجلس اسلامی علمای شیعه این کشور را به شدت محکوم کرده و این مساله را نشان دهنده عکس العمل تروریست مآبانه نظام عنوان کردند.

 

در این پیام آمده است: بحران آفرینی جنون آمیز به یکی از ویژگی های برجسته نظام در مرحله کنونی سرنوشت ساز برای بحرین مبدل شده است. در حالی که غیرتمندان کشور با همه امکانات در حال قیام جهت توقف این روند خطرناک هستند، نظام بر کشاندن وطن به سرنوشت مبهم و برداشتن همه علمای ربانی و فعالان و سیاستمداران که در برابر این اقدامات ایستاده و سدی به شمار می آیند، تأکید می ورزند. 

 

آنان افزودند: اقدامات دشمنانه صبح امروز نظام در محاصره منزل عالم برجسته و رییس مجلس اسلامی علما حجت الاسلام سید مجید المشعل و بازداشت وی نشان دهنده دست و پا زدن نظام و عکس العمل تروریست مآبانه آن با بحران کنونی است؛ بحرانی که بر اثر این سیاست ها و بی ارزش شمردن وطن و شهروندان و دین گسترش یافته است.

 

علمای بحرین ادامه دادند: بازداشت رییس بالاترین موسسه دینی شیعه در بحرین در چارچوب سریال هدف قرار دادن طایفه ای کینه توزانه نظام در بحرین علیه شیعیان صورت می گیرد که در برهه اخیر به صورت مستمر و آشکار در ابعاد مختلف رخ می دهد. همانگونه که بر اساس فراخوان ها و بازداشت های علمای شیعه در هفته های گذشته انجام می گیرد.

 

در بخش پایانی این پیام تأکید شده است: شیوه کنونی در مقابله با مطالبات ملت و رهبران و نمادهای دینی و علمایی مخلص را محکوم کرده و از مردم می خواهیم سر سوزنی از حمایت دین و وطن کوتاه نیایند تا بحرین به امنیت و ثبات و عزت و کرامت برای همه شهروندان محقق شود./980/ب902/د
مترجم: محمدرضا جایروند

ارسال نظرات