۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۴۴۰۹۴۱
مسؤول بسیج طلاب و روحانیان استان بوشهر:

مجامع بین المللی در خدمت استکبار جهانی هستند

مسؤول بسیج طلاب و روحانیان استان بوشهر گفت: مجامع بین المللی حقوق بشر که خود نماد بارز نقض این حقوق هستند، در مقابل جنایات صورت گرفته هیچ عکس العمل و واکنشی نشان نمی دهند و ثابت کرده اند که در خدمت منافع آمریکا و اسراییل جنایتکار و سایر مستکبران جهان هستند.
حمیدرضا حجت اسلام جعفری زاده مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان بوشهر

حجت الاسلام حمیدرضا جعفری زاده مسؤول بسیج طلاب و روحانیان استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری رسا در بوشهر، گفت: همه ادیان الهی، از زمان ظهور خود مورد حمله و هجمه کفار قرار گرفته و کمابیش تحریف شده اند و آیین اسلام نیز از این فراز و نشیب ها مستثنی نبوده است.

 

وی افزود: اما اسلام که اخرین و کاملترین دین آسمانی است، بیش از سایر ادیان مورد همجمه قرار گرفته و مسلمانان بیش از هر امتی، تحت ظلم و ستم کفار واقع شده اند و هنوز که هنوز است، روزانه بر کمیت و کیفیت فجایع علیه اسلام و مسلمین افزوده می شود.

 

مسؤول بسیج طلاب و روحانیان استان بوشهر تأکید کرد: امروز در هر کشوری که گروهی از مسلمانان و به ویژه شیعیان زندگی می کنند، دست کثیف استکبار جهانی به خون مردم مظلوم و بی گناه الوده است و حکومت های نامشروع و مستبد، به دستور آمریکا و اسراییل، به هر نحو می خواهند مانع گسترش اسلام در جهان شوند.

 

حجت الاسلام جعفری زاده ادامه داد: آل خلیفه هم نیز روش اربابان منفور خود را در پیش گرفته و با این خیال که از طریق سرکوب کردن علمای شیعه، می تواند آتش اختلاف را میان مسلمین شعله ور کند و به اسلام ناب ضربه بزند، وحشیانه و ناجوانمردانه شیخ عیسی قاسم رهبر قانونی شیعیان را مورد ظلم و بی عدالتی قرار داده است و از این طریق میخواهد مسلمین و شیعیان را  سرکوب کند.

 

وی بیان داشت: از طرفی دیگر مجامع بین المللی حقوق بشر که خود نماد بارز نقض این حقوق هستند، در مقابل جنایات صورت گرفته هیچ عکس العمل و واکنشی نشان نمی دهند و ثابت کرده اند که در خدمت منافع آمریکا و اسراییل جنایتکار و سایر مستکبران جهان هستند.

 

مسؤول بسیج طلاب و روحانیان استان بوشهر خاطرنشان کرد: اما بر اساس آیات قران کریم، وعده حق حتمی است و پیروزی نهایی از آن مسلمانان و خداترسان خواهد بود و برادران و خواهران مسلمان در اقصی نقاط جهان، با اتحاد و ایمان به بیداری اسلامی و نصرت الهی، صبر و مقاومت خود در برابر هرگونه ستم استکبار جهانی، مقدمات ظهور منجی عالم بشریت را فراهم خواهند کرد و در رکاب ان موعود، تار و پود ظلم را در هم خواهند شکست./302/846/ب1

ارسال نظرات